Toets van laptop is los

Ik werk op een laptop en net is er een toets afgesprongen. Het typt echt vreselijk irritant. >.< Maar goed, ik krijg de toets er niet meer op, terwijl ik bijna zeker weet dat er niets is afgebroken. Hij moet er terug op, want ik typ echt heel erg veel en het is een letter die ik vaak nodig heb.
Heeft iemand tips over hoe ik dat ding weer kan terugzetten? Gewoon duwen lukt niet, hij ‘klikt’ niet op zijn plaats.

bij mij helpt duwen eigenlijk altijd

~up

Als hij vast blijft zitten op het toetsenbord zelf als je hem er op klikt is onder het toetsje het rubbertje weg.

Maar als hij helemaal niet klikt: Probeer hem er zo precies mogelijk op te drukken. Hij moet namelijk weer op een soort “Bruggetje” terug geplaatst worden!

En anders maandag even langs PC winkel en in die tussen tijd even lost toetsenbord gebruiken

Oh ja, dat heb ik ook met mijn vraagteken.
Ik vind het knopje altijd wel lekker aanvoelen :’).

Misschien er opplakken met lijm x’D? Ik heb verder geen idee :slightly_smiling_face:

harddrukken helpt bij mij altijd(’:

troost je, bij mij zijn er 9 toetsen compleet af :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb dat 'veertje nog, die ligt (los) op zijn plek in het gat in het toetsenbord. Hoe hard is hard drukken? Het klikt misschien stom, maar ik wil de laptop niet beschadigen. :stuck_out_tongue: Het is de letter n, dus die gebruik ik veel en hij zit op een lastige plaats. Ik ga nog even proberen te drukken.

Is het handig om lijm te proberen? Moet ik secondelijm of zo pakken?

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden!

Wow, hoe typ je dan? :stuck_out_tongue:

Ik zou 'em er niet oplijmen… Lijkt me niet zo’n verstandig idee. Straks zorgt die lijm ervoor dat de N het helemaal niet meer doet.
Gewoon blijven proberen en anders even langs bij een computerwinkel. (:

en anders even langs een computerwinkel ;’)

Mijn 1e gedachte was; dan zet je hem weer vast.
Maar oke, up

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ja, wat nu.

Hahaha, dat dacht ik ook, maar dat werkte niet.

Maar goed, ik ga vandaag en morgen proberen om hem vast te duwen en maandag naar de computerwinkel als het niet lukt. Bedankt voor de antwoorden!

o dat heb ik ook met de s, je leert ermee leven :wink:

1. Janken
  2. Gillen
  3. Krijsen
  4. 112 bellen
  5. Nog harder krijsen
  6. Ambulancemedewerkers binnenlaten
  7. Mijn N-toets steunen terwijl we naar het ziekenhuis racen
    :sunglasses: Urenlang nagelbijtend wachten bij de operatiekamer
  8. Naar een dokter luisteren die me vertelt dat ze de geamputeerde toets niet meer kunnen redden
  9. De toets laten cremeren
  10. De as in het gezicht van mijn ex gooien
  11. Op de bank kruipen
  12. Mijn halve leven Ben & Jerry’s eten op de bank omdat het leven geen zin meer heeft
  13. Als ik in de overgang zit, kom ik op het idee om een nieuwe toets te kopen
  14. Helaas kom ik er dan achter dat mijn laptop zo verouderd is dat er geen toetsen meer voor worden gemaakt

Hm, ik ben nog steeds niet gewend aan het gat. :stuck_out_tongue: Jammer.

^ Geniaal. xd

haha niet. zit meestal op de gewone computer… :stuck_out_tongue_winking_eye:
nee ik kan er wel gewoon op typen, want als die toetsjes eraf zijn kan je nog steeds daar op gaan met je vinger, dan heb je een soort van touchscreen zegmaar :stuck_out_tongue_winking_eye:
oke dit klinkt heel wazig
denk dat ik binnenkort eens gaan sparen voor een nieuw toetsenbordje (die kan je er dan inlaten zetten, is volgens mij wel duur…)

maar je kan ook naar een computer winkel gaan en dan zetten ze dat toetsje weer vast! (:

Ik heb hem inmiddels vastgeplakt met plakband. :stuck_out_tongue: