toets frans

HoiHoi allemaal!
Ik zit een beetje ergens mee. Ik had het gister echt druk, en ik ahd al mijn toetsen geleerd, alleen toen kwam ik er vandaag achter dat ik een toets frans had…
Ik heb dus helemaal niet geleerd voor de toets, en aangezien ik nogal een stil iemand ben, heb ik niet gezegd dat ik mijn toets niet had geleerd. Ik heb mijn toets dus gewoon gemaakt, en alles volgens mij echt fout gedaan. Nu maak ik me een beetjezorgen voor een slecht cijfer… mijn cijfers zijn namelijk niet echt het beste dit jaar, en heb al een paar onvoldoendes, terwijl ik goedmijn best doe…
Wat denken jullie ervan: Zal ik haar alsnog een mailtje sturen om te vragen of ik de toets mag overdoen, of zal ik mijn cijfer gewoon maar moeten geloven en het laten gaan?
ik geloof echt dat het een 1 is xd.

Laten gaan omdat het niet eerlijk is tegenover de anderen.

Had je ervoor moeten zeggen!! Achteraf mag het denk niet meer. Kan iedereen wel vragen dan,

Denk dat je er dan eerder mee had moeten komen. Immers, iedereen kan dan wel gaan zeggen als de toets niet zo goed ging, ‘Ik had niet geleerd mag ik het over doen?’

^ alles hierboven. :stuck_out_tongue: ik denk ook dat je het eerder had moeten zeggen…

Idd, als je pas laat erachter komt dat je een toets maakt en die dus niet wil leren, voor de les of net als de les begint direct naar de leraar gaan en het zeggen, dus niet halverwege als de toets word uitgedeeld.

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was

je mag het proberen, maar de kans is groot dat je 'm niet over mag doen. Je had het echt eerder moeten zeggen.

Als wij zouden leren of niet je moet het doen en je mag hem niet overdoen. 1 voldoende is toch niet zo erg?

Je kan het proberen, maar ik denk niet dat het mag.

Nee heb je, ja kan je krijgen!:slight_smile: