Toets en 25 graden: wat moet ik aan?

Ik heb morgen dus SE’s (een soort examens) in de gymzaal (ongeveer 1,5 uur per SE) en het wordt waarschijnlijk ongeveer 25 graden… Ik kan wel een korte broek aan gaan trekken, maar dan plak in aan m’n stoel, een rokje idem, en een panty gaat irriteren. Moet ik gewoon een lange broek aandoen of heeft iemand anders een geweldig idee?

Sorry als er al een soortgelijk topic is…

Ik geloof nooit dat hier een soortgelijk topic van is. Sorry hoor, maar af en toe snap ik niet waar mensen allemaal wel niet een topic voor aanmaken.

Oh dit is wel een vraag van levensbelang hoor!!!

… :\ broek.

… Doe aan wat je aan wilt, niemand boeit het, gewoon een broek die oke is.

Shortje en neem een handdoek mee om op te zitten :’)

Sorry, ik wilde niet mensen hiermee lastigvallen. Ik haal het topic anders wel weg als het mensen irriteert…

Doe gewoon iets kort aan, van een uurtje aan een stoel te plakken ga je vast niet dood :’)

of een 3 kwart legging ?

Bedankt voor de reacties! Ik zal dit topic nu maar verwijderen, aangezien ik nu wel genoeg weet. (:

EDIT: Hmm… Volgens mij kan ik dit topic niet zelf verwijderen… Kan iemand er misschien een slotje op zetten?

^ Dan kun je het best even een mod (bijv. vivere, pevensie) noten.

^ O, oké, zal ik doen. (:

Je kunt best een lange broek aan toch, zo warm kan het niet zijn in zo’n gymzaal. Of anders een driekwartbroek? Met een shirtje met korte mouwen of een hempje.

Ik snap je wel hoor.

Misschien een van de overige opties. -__-

Lange broek kan echt wel, het is niet dat je in de brandende zon zit :’) Ik heb ook zo vaak een lange broek aan in de zomer. Als de bovenkant luchtig is, valt het meestal wel mee. Doe verder gewoon een topje aan, een shirtje voel je waarschijnlijk weer bij je oksels als je mogelijk gaat zweten.

Een gymzaal heeft toch een airco?

Met een lange broek, teenslippers en een hempje aan overleef je het vast wel haha

Dood ga je vast niet! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Slotje op verzoek van TS.