Toetjes topic!

Hoi lieve meiden!

Hier in Nederland is het bij veel gezinnen een gewoonte geworden om na het diner een toetje te eten. Nu zijn er enorm veel mogelijkheden en variaties in toetjes te bedenken. Bij ieder gezin ligt dit anders en ook het verschil in cultuur speelt een rol.

Daarom wil ik jullie vragen wat voor jullie nou echt het perfecte toetje is. En dat mag alles zijn. Van vanillevla tot kaasfondue. Wat er maar in je opkomt!

(Mijn favoriete toetje is heel simpel, cookie dough van B&J!)

Mijn lievelingstoetje is sorbetijs (omdat daar geen melk in zit) of tiramisu. Maar eigenlijk eet ik alleen toetjes als ik uit eten ben of als ik mensen te eten heb.

:upside_down_face:

Eigenlijk mag het niet nee, omdat het voor onderzoek is, maar goed. Vooruit, laat 'm voor nu open, maar houd er dus rekening mee dat reclame/onderzoeken/enquêtes niet toegestaan is.

Mona toetje vanilleeee nom nom

Ik woon in België en mijn lievelings zijn alles met chocolade en aardbeien dus dat past echt wel bij onze cultuur nu ik erover nadenk, want dat zijn allebei producten waar België bekend om is (aardbeien iets minder, alhoewel de veiling van Hoogstraten heeft wel veel succes enzo dus ja)

VLAFLIP

Bananen bolletjes vla :3
Of luchtig toetje.

vanille bolletjes vla

Aardbeien met slagroom of chocomousse :heart:

chocolademousse met slagroom. en tiramisu. maar ik neem alleen een toetje als ik ga uiteten.

s’aromaa en dan aardbei of vanille <3 of witte chocoladeijs/bueno ijs.

chocoladeijs :bowing_man:

Een sorbet van tropisch ijs!

Ijs (: (Weet even niet de naam, maar dat je plakjes moet snijden; Vienetta of zo?)

chocomousse
of frambozen vla van AH merk jammmmieee

Chocolate Vanilla Cheesecake van Gü. Dat is mijn favoriete toetje voor thuis :slightly_smiling_face:

Dame blanche of brownies

Ik heb eigenlijk nooit geen toetje meer, vroeger wel altijd en mijn favoriet was dan: vanille vla met hagelslag :grinning:

Als toetje eten wij vrijwel alleen magere/vanille yoghurt. Waar ik enorm van kan genieten is hopjesvla met slagroom.