Toen wist ik het allemaal niet meer.

okee laat maar.

Ik zou voor C gaan. Hij heeft aandacht voor je, en vind dezelfde dingen leuk enzo. Maar eigenlijk moet je gewoon doen wat je hart zegt.

mee eens.

upje ?

Maar ik weet niet goed wat ik moet , ik weet niet wat mijn hart zegt.

Je verstand zegt C en je hart zegt R, denk ik. maar je moet gewoon geen gehaaste beslissingen nemen. Je moet gewoon rustig nadenken :slightly_smiling_face:

up ?

ik zou voor C gaan. Maar je hart zegt R. Je moet gewoon kijken bij welke jongen je het prettigst voelt.

ik zou ook voor C gaan hoor. Je voelt iets voor allebei, maar R heeft niet echt veel aandacht voor je, en C wel.

belangrijk is om te weten wat voor doel je nu eigenlijk hebt.
Wat wil je met een relatie bereiken? Wil je iemand voor de relatie of wil je iemand voor het gevoel!

Hmm. idd een klein beetje vaag. maar misschien moet je het eerst even bij geduld houden. zoek het uit wie je leuker vindt. een vriendje moet een beetje hetzelfde zijn als een vriendin. je moet met hem over alles kunnen praten. je bij hem thuisvoelen… etc. etc.
spreek gewoon een paar keer met hen af ofzoo. dan kan je er zelf achterkomen :wink:

als je nog vragen hebt enzo kan ik ze wel beantwoorden. maar dan wel wat duidelijker typen ;p

xx

ik heb PRECIES hetzelfde! ik vind een jongen echt super leuk maar hij zoent erop los nu het uit is met zn vriendin… en is niet heel geinteresseerd in mij enzo (maar er is vooruitgang: hij begon een msngesprek en hij sprak me gisteren aan). en sinds gisteren vind ik een andere jongen ook leuk, een collega, die dat wel is. mijn hart zegt de eerste, mijn gevoel de tweede. als de eerste nou ook leuk vond, wist ik het wel… nu echt niet:(

hmm. ik vind de 2e wel wat ‘beter’ laat ik maar zeggen. de eerste zoent er toch maar op los? wil je zo’n iemand als vriendje? vind het niet erg betrouwbaar klinken eerlijk gezegt :S

xx

haha nou als gevoel zich ging bezig houden met normen en waarden dan zou de wereld er een stuk saaier uitzien!

IK WEET WIE JIJ BENT.
en ik weet wie je met r bedoelt hahahaahahaha hem ken ik.

ik zou voor c gaan.

hahaha als je maar nix tegen die R persoon zegt :stuck_out_tongue:

X

Zolang je nog niet hoeft te kiezen zou ik dat ook niet doen, maar ikzelf zou voor C gaan.

nooo tuurlijk niet.