Toen ik klein was...

HAHAHAHAH ik daar echt even heel hard om gelachen XDDD

ik vond meer zielig voor mun pa xD
die moest et opruimen =)

Ik plaste in het potje. Je weet wel zo’n ding dat baby born ook heeft :’) En nouja ik had een nieuw jurkje en ik was er helemaal blij mee, ik vond het vooral zo mooi als je rondjes draait, dat het opvliegt. Toen showde ik trots mijn jurkje, maar ik werd duizelig en viel in mijn net-beplaste potje
En toen begon ik te huilen :grinning_face_with_smiling_eyes:

…heb ik toen ik 3 was gekotst door spruitjes.
…was ik bang voor pleisters
…heb ik met viltstift waterpokken op m’n poppen getekend.
…zei ik altijd ‘als je wilt’ achteraan, dus : mag ik melk als je wilt.

Toen ik klein was…
… at ik altijd lijm.
… probeerde ik altijd papier te eten.
… heb ik een keer in bad gepoept, en later beweerde ik dat we een bruine bad-mat hadden.
… kreeg ik een keer een wortel, heb ik ermee in het zwembad (met chloor) zitten spelen, en daarna nog opgegeten.
… dacht ik dat mijn broer zou verbranden, als hij water met chloor erin op zijn shirt zou krijgen.
… knipte ik een pluk van mijn haar, en wou ik die voor altijd bewaren om later aan mijn kinderen te laten zien.

Nog meer. Maar da’s helemaal niet interessant. Ik was volgensmij best een apart kind.

Ik deed iets soortgelijks :’). M’n vader had erge rugproblem en was in de tuin aan het werk. Ik pakte constant zijn gereedschap en rende dan heel hard weg. En m’n vader maar vragen of hij het álsjeblieft terug mocht. 'Neeheeeeeee!" En dan ging ik het aan de schapen van de buren laten zien.
En ik heb ook een keer een speeltje met een zuignap eraan op m’n zus haar hoofd gezet. Maar die heeft toen nog twee weken met een rondje op haar voorhoofd gelopen, schijnt.
En ik vroeg inderdaad ook altijd ‘waarom’. 'Marit, we eten … ’ ‘Waarom?’ ‘Omdat dat lekker is.’ ‘Maar waarom dan?’ ‘Daarom.’ En ik haatte ‘daarom’, ik vind het nog steeds geen antwoord en volwassenen zeiden het áltijd.

…Dacht ik dat zwarte mensen van chocola waren en beet ik een zwarte man in zijn hand :3

Whahahahahahha XD

…En ging ik de vloer van mijn slaapkamer dweilen door er 3 emmers water over te gooien en op 2 doekjes erdoorheen te ‘schaatsen’ :’)

Pippi Langkous gekeken? :stuck_out_tongue:

ging ik altijd op een kruk staan en met een bezem zingen, alsof het een microfoon was. -ik kan niet zingen.

WOEHAAA!
Ik heb echt helemaal dubbel gelegen!

-Vroeger dacht ik altijd dat ik een elfje zou worden als ik 11 was en ik dacht dat het sneller ging als ik mijn oren buiten mijn haar uit liet steken (was ik toen gek of niet?)!
-Sprongen we in de kleuterklas altijd van de klimrekken af om te leren vliegen.
-Had ik een supermooie tekening gemaakt voor een jongen in de kleuterklas, maar hij wilde hem niet. Verdrietig dat ik was…

Een keer in de zomervakantie elke dag volspanning op de postbode gewacht, omdat ik dacht dat ik een brief van zweinstein zou krijgen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

… Heb ik mijn broodje pindakaas op het nieuwe behang geplakt en gezegt dat het een mooi schilderij was

…Ging ik verstoppertje doen en nam dit zo serieus dat ik een hele dag op mijn verstopplek heb gezeten en toen heeft mijn moeder de politie gebeld omdat ze dacht dat ik was ontvoerd ofzo en toen kwam de politie en die hadden mij gevonden xd

Whahaha xD

Ik had toen ik klein was zo’n super gaaf iets. Was een soort van autootje, waar je dan bovenop zat en dan kon je gas geven. Dat was echt gaaf. Ik ging overal met dat ding naartoe (zelfs naar mijn buurmeisje 2 deuren verder). En iedereen zei dan ook altijd: Oh kijk, daar gaat Joyce weer op haar karretje.
Oh ik hield van dat ding. Later krijgen mijn kinderen er ook zo een.

… allemaal slakken uit de tuin verzamelt, en op de lamelle van de keuken geplakt :’) & geloof me, het waren er echt heeeeeeel veel xd.

oohh jah. ik had ook een lieve heersbeestje gevangen. en die in een doosje met een polly pocket huisje gedaan, zodat hij daar kon wonen. maar toen was hij na een dag al dood. rip annie.

haha ja zo’n huisje had ik ook, maar toen heb ik er brood en water in gedaan omdat ik dacht dat s’nachts kleine kaboutertjes zouden komen en dan hadden ze wat te eten :crazy_face: best raar als je er zo over terug denkt …

-ik nam vroeger overal mijn knuffelbeer mee naartoe.
-normaal kruip je als je nog heel jong bent, maar ik rolde de kamer door. ik heb nooit gekropen.

Stopte ik strijkkralen in mijn neus omdat ik op tv iemand met een neuspiercing had gezien. (6)
Zei ik dat ik later als ik groot was lesbisch wilde worden. (3)