Toen ik klein was...

toen ik klein was, had ik een doosje punaises geprobeerd te eten -.-
&een doosjes met vitamine pilletjes in één keer opgegeten.

dump hier al jou rare ervaringen toen je nog klein was!
ben benieuwd! :grinning_face_with_smiling_eyes:

hield ik ervan in een tuinbroek in de tuin te werken. ik was twee.

heb ik tijdens een verbouwing een koptelefoon op gehad ( die echt veel te groot was ) en trok ik er een gezicht bij van : NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
haha ik heb er een foto van, maar die ga ik niet op internet zetten :slightly_smiling_face:

[i]Ik at altijd mayonaise met frietjes.
Ik at boterbloempjes als ik die voor mama ging plukken samen met oma.
Ik at kattenbrokjes omdat de kat dat ook deed.

Eigk wilde ik alles opeten (:[/i]

Hahahah oja en ik had altijd een blauwe trechter op mijn kop.

…vroeg ik de hele tijd ‘waarom’
…lustte ik geen ijsjes
…had ik nooit ruzie met mijn zusje

heb ik blijkbaar mijn oma geslagen met een stok omdat ik mijn mammie wilde xD (niemand heeft haar verder ooit geslagen x3) but i looooove my grandma!

at ik potgrond…

hahahaha xD

heb ik in de schoenen van mijn moeder gepoept tijdens slaap wandelen

WHAHAHAHAAHAH X’D

haha xD
ik was naar benede gelopen en bij mijn ouders gaan zitten, en ik liet toen een wind ofso whaha xD en toen zeiden ze van moet je naar de wc? en toen liep ik naar de wc… althans dat dacht ik blijkbaar want ik ben in de schoenenkast gaan zitten en in mun ma’s schoenen gepoept xD
en ik weet nog dat ik de dag daarna een vreemd gevoel had dat ik in een kast had gezeten xD

HAHAHAHA ;3 Die vind ik echt leuk, gheeeehe.
Ik kan er zo even niet op komen, naja, niet iets grappigs. Wel kutdingen x]

Heb ik een kraaltje in mn neus gestopt omdat mn broer zei dat er dan aan de andere kant een gulden uit zou komen. En toen mn moeder zei dat ik niet in maar uit moest ademen zodat het kraaltje eruit zou vliegen, ademde ik natuurlijk in… :stuck_out_tongue:

ik heb een keer bij mn vader een deel van de muur met vaseline ingesmeerd, omdat dat toen zo logisch was
telkens als ik eraan terug denk, denk ik, GOD WHY

Whahaha dat is echt geniaal X’DD

-at ik vissenvoer
-gooiden we sneeuwballen op autos net zolang tot er iemand uit stapte
-gingen we als er veel sneeuw lag grote sneeuwballen maken waardoor de auto’s om moesten rijden, en dat lukte, hehe.
-gingen we sneeuwballen tegen ramen aan gooien, totdat er een man een foto van ons maakte. Toen stopten we. We werden wel gemeld bij de politie. (A)
-heb ik een centimeter in me tong geknipt.
-speelden we tikkertje in huis en ben ik door de ruit heen gevlogen
-gingen we dropjes gooien tegen de ruiten van de hoeren. (ja, echte hoeren en geen ik-vind-jou-een-hoer hoer.)
-was er een spookhuis omdat die een vleermuis als deurklink had.
-gingen we altijd belletje lellen als we met de familie bij me oma waren.
-vond ik die mensen op lange stelten dood eng en ben een keer toen ik 4 was ofzo de hele stad door gerent, zodat me ouders me kwijt waren.
-heb ik mijn allereerste hardloopwedstrijd ruim gewonnen met een broek waarvan me ouders zeiden dat ik daar niet in kon lopen. Was ook een vreselijke broek trouwens.
-ging eentje van de groep in de bosjes liggen en de rest verstoppen. En dan wachten tot er een voorbijganger kwam en die ging stoppen.
-Gingen we in de herfst alle bladeren bij elkaar rapen en naast het fietspad leggen. Dan ging er iemand onderliggen en zodra er een fietser aan kwam omhoog.
-Deden we altijd oorlogje en baby-en.
-stoptje ik een keer een stijkkraaltje in mijn neus, mar die ging er niet meer uit. Om te kijken of hij de tweede keer er wel uit wou stopte ik er nog een aan de andere kant. Toen had ik twee kraaltjes in me neus die er niet meer uit wou
-Op terschelling gingen we altijd van de duinen afglijden die achter de camping stond. Dat deden we met alle jeugd van de camping, alle vakantie’s door. De strepen waren zelfs nog op google earth te zien, ook al was de laatste keer dat we eraf waren gegaan ruim 7 jaar geleden.

En vrijwel mijn jeugd bestond gewono uit kattekwaad, ook van erge niveau.
BIj een bejaardenflat telkens bij een dezelde meneer aan bellen. Begon bij grapjes over dat de taxi er staat, maar het werd steeds erger.
Tot we te horen kregen dat hij huilend bij de buurman voor de deur stond. Toen hebben we onze excuses aangeboden en zijn we gestopt.

haha zoiets had ik ook!
Ik en mn zusje hadden m’n zusje kamer opnieuw ‘‘geplamuurd’’ met van die witte nivea-zalf uit zo’n blauwe pot, want m’n ouders waren ook aan het plamuren beneden…

hahaha! ik heb mijn opa (blijkbaar) ook een keer op zijn hoofd geslagen met een bezem (het bovenste gedeelte dan). haha herinner me er niets van.
ik geloofde ook altijd dat er een ‘wollebeu’ in de kelder van mijn oma zat. dat had ze me wijsgemaakt omdat ze bang was dat ik er anders in zou vallen.
en ik heb een keer toen we op de camping annemaria koekoek speelden super hard geschreeuwd IK MOET POEPUHHH!!!
haha schaamteloos :stuck_out_tongue:

toen ik 3 jaar was at ik altijd gras haha
en ik zei altijd; liefie liefie als ik een knuffel wou :grinning: