TOELATINGSWERKSTUK SCHOOL! HELP !!

Heeey ! ik heb zaterdag een intakegesprek/dag bij de school waar ik na mijn examen heen wil gaan, het is een hele creatieve school.
Als toelatingswerkstuk moet ik een collage maken met mijn stijl, dus met mijn muzieksmaak,kledingsmaak,hobby;s enz.
Nu weet ik echt niet hoe ik zoiets goed moet maken!
ik heb als hobby zingen, mijn kledingstijl is gewoon skinny met leuk shirtje enzo, en ik houd gwoon van top 40muziek, kunnenjullie mij misschien wat tips geven? waar ik plaatjes kan zoeken ( in welke tijdschrifen of op welke sites)
Groetjesss !xx

dankjewel voor de tips ! hier heb ik echt wat aan :grinning: dankjedankjedankjee!

ik wil ruimtelijke vormgeving gaan doen, op het cibap… etalages en winkels inrichten enz. hihi :stuck_out_tongue:

xx

Als je hier hulp bij nodig hebt, betekent het dat je zelf niet creatief genoeg bent, en dus niet geschikt voor die school…

waarom heb je alleen maar hoofdletters in de titel o.o

ik ben wel creatief genoeg , maar ik raak vaak gestresst met zulke dingen, omdat ik bang ben dat ik het verkeerd doe … :stuck_out_tongue:

Ik vind het eigenlijk ook raar dat je niet eens een idee hebt hoe je zoiets moet doen…stress of geen stress…

cool
Nanda, een vriendin van mij, wil dat ook gaan doen. en die moest dat ook maken :slightly_smiling_face:
succes ermee, je hebt al genoeg tips volgens mij :wink:

Mee eens^
Jij zei dat je erdoor gestresst raakt maar als je dan aangenomen word, dan moet je elke dag etalages inrichte enzzoo en daarvoor moet je dus creatief zijn (net als bij de collage die je moet maken) en raak je misschien dus ook gestresst… ken je beter wa anders zoeke

Srry maar tiss waar

ik ga hier niet zoals de anderen direct besluiten dat je ongeschikt bent voor de school maar ik ben het wel met hun eens dat je zoiets zelf moet maken. als je inspiratie wilt opdoen kijk dan eens naar collages op deviantart ofzo. haal je vast leuke ideeen uit.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar:

• Gebruik verschillende, aparte materialen; alluminiumfolie, stof, behang, enz.
  • Maak eerst een leuke achtergrond, een orginele manier is bijvoorbeeld met oude pasjes schilderen. Neem verschillende kleuren verf en smeer die willekeurig met het pasje over het papier. In het begin gaat dat lastig, maar als je even weet hoe het mooi wordt, staat het heel leuk.
  • Wissel plaatjes af met woorden of korte zinnen.
  • Kopieer bladmuziek en maak daar een soort puzzel van. Dus knip het uit elkaar en plak en een beetje versreid weer op. Dit kun je ook doen met bijvoorbeeld een krant.
  • Teken met een stift zelf iets op de plaatjes. Bijvoorbeeld als je een plaatje hebt van een vrouw in een jurk, teken dan een hoedje, of maak de jurk iets langer. Je kunt ook met een onleesbaar handschrift er een soort aantekeningen bij maken.

Meer ideeën had ik ook even niet. Als ik nog iets leuks weet zal ik het opschrijven. Succes!

Ze vraagt alleen maar om ideeën van anderen hoor. Niemand kan uit zichzelf allemaal perfecte ideeën bedenken. Iedereen heeft wel eens iets waar tie wel veel inspiratie heeft en dan weer helemaal niets. Dat heeft niets te maken met het ongeschikt zijn voor die school, dat maken die mensen die daar werken wel uit.

Klopt. En reageren is niet verplicht. Aan reacties als: Je bent ongeschikt voor de school, heeft ze nu ook niks.

Wat zitten die mensen hier te zeiken dat ze niet creatief genoeg is, ze is toch alleen maar op zoek naar wat handige ideeën? En als je er kritiek op hebt, wat doe je hier dan, dan geef je toch gewoon geen ideeën?

btw tip voor jou (misschien helpt het niet eens maar niet geschoten is altijd mis :stuck_out_tongue: ) :

Ga op het internet naar afbeeldingen zoeken van andere mensen of bekijk een paar sites, misschien dat je daar nog wat ideeën vind?

he ik ga ook toelating doen voor ruimtelijke vormgeving op 't cibap
18 april, dus als je tips hebt ofzo…:stuck_out_tongue:
x

Misschien is 't wel leuk als je niet een collage maakt maar zoiets waar ook diepte in zit. Kweet even niet meer hoe dat heet (:. Maar ik weet niet of dat mag. Misschien zien ze dat ook wel als eigen inbreng. Ik zou 't niet weten (:

daar dacht ik ook meteen aan.
ik snap wel als je ff niet weet wat je moet doen enzo, maar dat Quarterpounder zegt vind ik ook.

maar ik zou dat echt geweldig vinden:D.
allemaal tijdschriften pakken, papier, schaar, lijm, stiften, stof en vanalles dat met jou te maken heeft.

pak stof en knip je kleding stijl er mee uit. en plak je hoofd erop hahahah.

maaar ik zou je wel willen helpen haha, ff wat bedenken.

oja, ff een vraagje moet het een groot werkstuk zijn of niet zo? en waarneer moet het af zijn :grinning:?