Toelating opdracht fotoserie

Hallo iedereen,
ik zit een beetje in een lastige situatie… ik moet aan het eind van deze week een fotoserie klaar hebben voor een toelating. my head is blockedddddddd en ik weet mn god helemaal niets. de opdracht luidt; maak een fotoserie (zwartwit of gekleurD) over je leven. ongeveer 10 fotos die een verhaal vertellen.

hoe zouden jullie dat aanpakken? ik ben erg benieuwd, en misschien kom ik nog op ideetjes via jullie comments! alvast heel erg bedankt!:smiley:

tschussss

ik zou het niet weten sorry
maar deze opdracht heb je vast al eerder opgekregen

Misschien iets met ‘van jong naar oud’. Verder weet ik ook niks.

Wat je nu zoal doet, je sport, school…?

over hoe jou leven eruit ziet?
wat je vaak doet in je dagelijkse leven, je hobbies, enz.
misschien is dat iets?

je kunt bijvoorbeeld een doordeweekse dag in beeld brengen, of alle mensen waar je om geeft, alles wat je leuk vind om te doen, de plaatsen waar je uitgaat. ik zou een onderwerp kiezen en daar een serie over maken.

waar doe je precies toelating voor??

ja of; je kiest een thema waar je van houd dus bijv zoet;
dan fotografeer je allerlei zoete dingen uit jouw omgeving

Inderdaad, je doordeweekse dag. Maar dan wel opvallende dingetjes. Dus dan niet de voorkant van je school, maar een kras-werkje in de tafel waar je vaak zit, ofzoiets. Lekker abstract houden. : )

welke school :slightly_smiling_face:?

Voor welke studie? En welke richting wil je uiteindelijk op?
Wil je bijvoorbeeld wervend, haal dan inspiratie uit je verleden (waar kom je vandaan, etc) en verwerk dit in een mode/reclame serie.
Maar je hebt de toelating eind deze week? Wist je de opdracht dan niet eerder of ben je gewoon heel laat pas eraan begonnen?

haha HKU.