Toelating Kunstacademie, welke outfit?!!!

Hallo!

Dit is mijn eerste forum hier op Girlscene, aangenaam allemaal!
Ik heb morgen mijn toelatingsgesprek bij de Rietveld in Amsterdam. Ik heb nog een kamer in Utrecht, waar dus al mijn leuke kleren liggen… Nu heb ik nog een setje hier liggen, maar kan dit naar een toelatingsgesprek? Of is het te shiek? Ik heb twee verschillende fotos omdat de schoenen anders zijn! Let me know! Alvast bedankt!

Groetjes

Chips, hoe laat ik een foto zien?

Ga naar tinypic.com, upload je foto, kopier de url, klik op het icoontje boven het berichtvakje ‘’ voeg een afbeelding toe’’, kopier de url daarin en klik op verstuur bericht : )

Thanks!! Hier komtie!
http://i45.tinypic.com/2mw5hqb.jpg

Thanks!! Hier komtie!
http://i45.tinypic.com/2mw5hqb.jpg

Ik vind het leuk (:

Mm moeilijk. Ik ben niet echt modebewust dus ik denk niet dat je veel hebt aan mijn mening maargoed :’). Ik vind het een leuke outfit, maar misschien is hij inderdaad net iets té netjes, heb je anders geen andere leuke broek er liggen? Want ik vind juist de combinatie het erg netjes maken : )

Ik vind het leuk. Niet te opvallend, maar wel gewoon leuk. En ik zou deze schoenen eronder gedaan hebben, niet die wedges. (:

Ja, dat is juist het probleem. Voor de rest heb ik alleen een saaie jeans (van beetje stretch stof, super lelijk dus) en nog wel andere broeken maar die staan niet leuk op wat ik aan heb… Ik heb wel nog een zwarte jumpsuit hier liggen… Maar misschien is deze outfit stoerder met donkerblauwe vans eronder? Ik wil de richting mode gaan doen dus moet er wel leuk uit zien :stuck_out_tongue:

Heb je misschien een gekleurd sjaaltje? Die kan je dan als sjaaltje gebruiken, of in je haar, als haarband, of als riem.

http://i47.tinypic.com/2rh6wp4.jpg
~

Ja, het sjaaltje wat ik heb en misschien wel leuk erbij is hangt bij die foto aan mn bed vooraan.

Nee ik zou persoonlijk bij zoiets dan toch voor de hakken gaan, omdat ik zelf vind dat je zo, hoe zeg je dat, meer zelfverzekerd overkomt en zeker van jezelf en je doen bent laat maar zeggen. Oke rare uitleg hoop dat je het een beetje begrijpt : )

Nee dat zwarte vind ik veel minder leuk. Kun je eens een foto maken met dat sjaaltje erbij? Ik denk dat dat wel leuk is (:
En met de hakken, vind ik ook mooier.

Wat een toffe reacties allemaal! Thanks! Ik kan straks een foto maken, maar ik zit nu nog in mn pyjama te tekenen enzo haha. Ik heb wel nog een stoer zwart leren jasje, dat is er misschien wel leuk op…

Ik was een beetje bang dat het te shiek was, omdat andere mensen op kunstacademies er altijd mega creatief bij lopen meer richting vintage/ouderwets/slonzig (als je snapt wat ik bedoel) maar dit is wel wie ik ben. Ik voel me niet echt super zeker in die hakken, maar zo komt het dan wel misschien over inderdaad!!

Ja ik snap precies wat je bedoelt haha, maar dat betekent júist dat jij uniek bent en een andere kant op wil dan het ‘normale’ op de kunstacedemie en dat is denk ik ook iets waar ze naar zoeken. Het leren jasje lijkt mij er inderdaad ook leuk op : )

Je moet dragen waar jij je goed bij voelt. En als jij je niet zeker voelt in hakken, niet doen. Want dat zien ze.
En als dit jou stijl is is dat prima toch? Je hoeft er toch niet raar bij te gaan lopen, omdat je mode doet. Ik vind het vaak een beetje over de top, zo van: nou we moeten apart zijn dus laten we maar allemaal lelijke niet bij elkaar passende kleuren matchen.
En een tip: ik zal je haar uit je gezicht dragen. Vind ik persoonlijk mooier, als je hele gezicht te zien is. (:

Leuke tip, van dat haar uit mijn gezicht! Ik snap wat je bedoeld!
Toch maar mijn vansjes dan misschien! Dankjewel allemaal, toch altijd fijn om even de mening van anderen te horen! (:

Zelf weten! Gewoon dragen waar je je goed in voelt, ze zullen je niet afwijzen om je kleding, wel misschien als je heel onzeker overkomt!

Ik denk inderdaad dat het met gympen/Vans al een stuk minder chique is, al vind ik dit ook mooi (de eerste foto, het zwart vind ik te zwart :slightly_smiling_face: ).

Verder gewoon dragen waar je je fijn in voelt, dat is het belangrijkste!

Er is een algemeen wat aan te trekken topic.