toekomstbaan

Wat zou je nou echt later willen worden van beroep en wat houd je tegen om dit te gaan doen?

Ik zou later graag in een instelling willen werken met kinderen of jongeren maar ik ben bang dat ik mijn opleiding niet haal en niet genoeg vaardigheden bezit of aan kan leren om zo ver te kunnen komen.

Volgens mij zijn er hier al superveel topics van.

Dus je gaat er al van uit dat iets mij tegenhoudt?

Banketbakker ik wil graag een eigen winkeltje hebben en bruidlofttaarten maken.
Helaas ben ik al 19 en ik ga nu al waarschijnlijk stoppen met school heb geen zin om dan nog eens een nieuwe opleiding te gaan doen.

Ik al zo lang bezig om juf te worden.
Na 3 jaar mbo onderwijs assistente afgestudeerd.
1 jaar pabo niet gehaald door de rekentoets.
Opnieuw begonnen vorig schooljaar en toen wel de rekentoets gehaald.
Ben nu 2e jaars sinds de zomervakantie en heb zelfs mijn P in één jaar gehaald.
Over stage hoef ik niet eens te beginnen, ik leef voor de praktijk!
Kortom: lesgeven! Voor nu op een basisschool, maar voortgezet lijkt me ook gaaf.

ga na de havo naar HBO aviation en dan wil ik eigenlijk luchtverkeersleider worden, dat lijkt me echt geweldig, maar die keuring daar is zo streng dat ik nu al twijfel, anders ga ik iets anders doen in de luchtvaart, je kan toch veel kanten op met HBO aviation.

Wel meerdere dingen, maar in 2 van de 3 is gewoon best weinig werk. Dat andere sluit niet zo aan op m’n studie.

ik wil na mijn havo hbo gaan doen en dan engels gaan studeren om engels lerares te worden ! my passion for englisch goes way further (alleen mijn engels is nog niet super dus sorry als deze zin niet goed is XD)

Ik weet het niet meer, vroeger wilde ik altijd dierenarts worden maar ik was niet goed in natuurkunde en zo, tja dan houdt dat snel op. Nu doe ik een opleiding grafisch/interactief vormgeven, maar nu ik stage loop weet ik dat ik dit niet wil. Mijn hele leven op kantoor zitten? Dacht het niet. Dus nu weet ik bij god niet meer wat ik moet gaan doen…

Het is inderdaad verkeerd, ‘englisch’ is zonder c
Ik zou later graag Japans studeren, en dan vertalen of lesgeven, maar er zijn daar waarschijnlijk weinig banen. Ook ben ik dol op bakken, ik zou dat ook graag doen. Maar da’s nogal jammer dat ik dan gymnasium doe xD Ach, ik heb nog tijd zat.

uuhm eigenlijk houd helemaal niks mij tegen om advocaat of notaris te worden, helemaal niks

Ik wil 3 dagen per week gaan werken als illustrator/grafisch vormgever bij een reclamebureau en daarnaast ook nog 2 dagen per week CKV / tekenen geven op een middelbare school. En ik ga het gewoon doen.