toekomst !

• hoe zie jij de toekomst ?
  • hoe ziet de wereld er in de toekomst uit ?
  • wat ben je dan geworden ?
  • man? famillie? kinderen?
    xxx

Ik zie de toekomst leuk in, hoop op een leuke en gezellige baan als finiancieel medewerkster of als bazin van een eigen kledingzaak. Tegen m’n 20’ste hoop ik getrouwd te zijn met mijn man op 't witte paard :grinning: en graaag op m’n 21/22’ste hoop ik dat ik m’n eerste kindje krijg, en dat er daarna nog 2 kindjes volgen :grinning:.
~Happyy familyyy :grinning:

ik word een gelukkige vrouw van een leuke man, ik wil een nomaal huis met een groot stuk grond voor mijn paard(en), ik wil ook 2 katten en een hond en ik wil 2 hele lieve kinderen woehoe :grinning:

Ik hoop dat ik nog lang blijf studeren zodat ik genoeg tijd heb om de wereld te ontdekken voordat ik echt een “vaste plek” heb. Ik hoop dat ik eerst geneeskunde kan studeren, gewoon in Nederland. En ik hoop dat ik daarna naar een ander (warm) land kan (het liefst naar LA) om verder te studeren tot plastisch chirurg. Ik hoop dat ik dan ondertussen al wel iemand heb gevonden waarmee ik mijn leven wil delen en daarna met diegene ergens samenwonen (rond mijn 30e), het liefst in een mooi penthouse. Dan wil ik een vaste baan als plastisch chirurg en misschien later een eigen praktijk. Ondertussen wil ik graag taalwetenschappen studeren, gewoon als hobby. En waarschijnlijk neem ik geen kinderen of ik neem ze rond m’n 35e.

Ik snap niet hoe mensen voor zich kunnen zien hoe ze later zullen zijn. Ik kan dat gewoon niet.

Al mijn vrienden en familie gezond. Een lang en gelukkig leven met mijn vriend! En een enorm goede baan in de PR. Yes please. :cold_sweat:

Ik kijk niet zo gauw voor uit, ik leef meer per dag en zie wel wat er op mijn pad komt. Maar ik hoop toch wel dierenarts te zijn en mij in te kunnen zetten voor dieren in nood. Daar zal ik naar streven. Verder wil ik de wereld rond reizen en mijn eigen bakkerij of patisserie beginnen. Een aantal héél verschillende dingen, maar ik zou alles wel met passie doen.

Verder weet ik het zo allemaal nog net niet. Ik wil in ieder geval geen kinderen en geen huwelijk, maar de juiste man kan daar natuurlijk verandering in brengen. Ik zie het wel.

Ik hoop dat ik een huisjeboompjebeestje leven krijg.
Een fijne, leuke vriend (trouwen weet ik niet of ik dat wil) en kinderen. 2 of 3 misschien. Het liefst blijf ik in Drenthe wonen, of in ieder geval ergens waar het rustig is en waar veel ruimte is. En ik zou graag nog steeds vogels willen als ik oud ben. Als ik 't geld heb wil ik graag een paard op een weiland naast mijn huis. Ik wil absoluut geen hond.

Ja, zo hoop ik dat mijn toekomst zal worden.

ik wil ook dierenarts worden, ((:

Het enigste wat ik zeker weet is dat ik geen huisjeboompjebeestje wil. Voor de rest zie ik wel hoe het loopt.

Wow, sommige weten dat echt al goed. Ik heb nog geen idee, ik zie allemaal wel hoe het loopt. Het gelukkigst zou ik worden als ik iets in Afrika kan doen, maar ik wil ook een lieve man ontmoeten, al hoeft dat nu nog niet meteen direct. Ik wil uiteindelijk wel kinderen, het liefst drie, niet teveel niet te weinig, lekker gezellig (: Ik ben nu 20 overigens.

Ik weet dus helemaal niets…

Maar ik wil… Reizen. Mensen, steden zien. Geuren en kleuren proeven en ruiken. Ik denk aan India, Amerika, Engeland, Italië, Spanje, Frankrijk, Indonesië…

Daarna mensen helpen. Ik weet niet hoe, maar ik ga het doen.
En waar ik ook ben, ik heb altijd een notitieboekje of laptop bij de hand, om een eigen wereld te creëren.

Verder weet ik niet, wat ik wil worden. Dat zie ik wel :grinning: