toekomst van mode.

titel zegt het al, waar denk je aan als je aan de toekomst van mode denkt.

welke kleuren.
welke stoffen.
wat voorn techniek.

etcetcetc.

toekomst? 2050 of bedoel je t najaar :grinning_face_with_smiling_eyes:

toekomst… zegmaar over 4-5 jaar.
ik moet namelijk een werkstuk er over maken.

maak zelf je huiswerk.

maken moet ik het idd zelf, ik vraag alleen om ideeèn=

ik denk dat er ooit nog wel eens iets van koelings-kleding gemaakt word. we leven toch naar de opwarming van de aarde, maar t duurt natuurlijik heel lang voordat wij mee evolueren, dus zoeken we een oplossing; kleding die altijd koud blijft, en geen warmte door laat? :’)

ik kan hier wel een sprookjesboek over schrijven denk ik. :’)

ik moet er een moodboard van maken.

Alle trends herhalen zich (denk nu aan vintage, punk…)… misschien heb je daar wat aan?

jezus christus:s
koop het blad: textile view #88, want #89 is kut.
alles staat erin

Dus als je kijkt welke stijlen van het vorige millennium we hebben gehad en welke nog niet
kan je bepalen welke er in zouden kunnen komen :'3?

nou hier moet je toch je eigen creativiteit/ideeën voor gebruiken, en niet die van anderen?

en kleding die gemaakt is van natuurlijke stoffen en niet schadelijk zijn voor de natuur. ohjaa en het word nu allemaal in 3e wereld landen gemaakt, en daar zullen ze ook wel iets op verzinnen waardoor die mensen die in die fabrieken werken het beter krijgen …

dat zie je tegenwoordig heel veel. dus ik denk dat je daar ff creatief op verder moet borduren. Succes!!

Ik denk ook veel milieuvriendelijke kleding.

Juist ja,
de mensen hier op girlscene worden echt steeds bitchyer … :expressionless:
in plaats van gwn ff on topic te reageren …

i totally agree.

OT: Ik denk wat SHORTYxGIRL zegt inderdaad ( :
De eisen qua milieu etc. worden hoger denk ik…
En veel zal zich inderdaad wel herhalen!

bedankt allemaal, dus een beetje de stoffen uit de natuur maar dan wel helemaal bewerkt of hoe je dat noemt ;$, en euh welke kleur denken jullie? zilver ofzo ;$?

@nokker waar kan je die bladen halen dan?

+ ik denk dat trends worden gemoderniseerd met een nieuwe edge, zoals deze (modern gothic).

:fu:

ik zelf denk ook steeds meer dat de style van vroeger nog steeds meer terug komt…
Hoge taille rokjes net streepjes truitjes in je rokje enzo weetjewel…
allhoewel we dat nu al hebben ook natuurlijk…
en kleuren ja… echt die zachte kleuren, niet meer de keiharde kleuren zoals knalgeel/roze ofzo

steeds “poppiger” denk ik ook, je ziet tegenwoordig niemand eigelijk meer in simpele kleding lopen ( op n paar uitgezonderd ja :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Je hebt wel gelijk maar ook weer niet… huiswerk moet je zelf doen en niet heel GS vragen om advies want dan heb je je moodboard al gemaakt. met ideeen van andere. En ik vond het nog netjes hoe ze het zij.