toekomst stress

Hallo allemaal,

Sinds ik het me kan herinneren ben ik altijd bezig met school, school en nog eens school. Ik ben zo gefocust op mijn toekomst om een goede baan te hebben en zekerheid voor mezelf te hebben. Want dat heb je als je uiteindelijk je diploma hebt, je hebt dat papiertje en je hoeft niet meer zorgen te maken of ze een diploma vragen voor dat ene werk, want je hebt er al één. Maar ik zit nu in een soort midlife school crisis ofzo…

Ik ben altijd moe en ik heb gewoon geen zin meer. Ik motiveer me elke keer door tegen mijzelf ze zeggen dat dit is wat ik altijd heb gewild en dat ik gewoon door moet gaan en nog even vol moet houden, want ik ben er bijna. Het is ook zo dit is waar ik naar toe heb gestreefd om de mogelijkheid te krijgen om de studie te doen die ik altijd al wilde doen.
Maar de laatste tijd, zoals ik al zei lukt het mij niet meer. Ik haal alleen nog maar zessen… Het lijkt wel alsof ik een jaar lang vakantie nodig heb ofzo, maar dat is dus iets dat niet gaat natuurlijk.

Ik hoop dat jullie tips ofzo hebben.

groetjes.

Misschien wordt het tijd dat je de focus dan ergens anders op gaat leggen. Je leeft niet om te werken, maar werkt om te leven.