Toegevoegd op facebook...

Maar durf hem absoluut niet aan te spreken, what should I do?
Hij is één jaar jonger dan ik en ik heb nog nooit met hem gepraat.
Als ik dat doe, dan is het overduidelijk dat ik op hem ben, niet?

Niemand reageert :frowning_face:

Als ik jou was zou ik gewoon een paar foto’s liken zodat die weet dat je bestaat haha en misschien begint die zelf wel een gesprekje?

Hij heeft geen foto’s jammer genoeg.

Hij zal echt niet gelyk denken woow een meisje praat tegen me nu is ze verliefd op mij het is een jongen en die hebben het nieteens door als je met ze flirt dus begin gwn een random gesprekje met hem

Je gaat er misschien spijt van krijgen als je juist niks tegen hem hebt gezegd…

Wat moet ik dan zeggen?

Vanwaar ken je hem? Je kan daar misschien iets mee doen.

Wel hij woont dicht bij mij, maar gedraagt zich echt macho-erig… En hij staat altijd bij zijn vrienden, altijd…

Je kan hem misschien vragen hoe zijn kerst was. Of hij veel leuke cadeautjes heeft gehad. Wat hij met oudjaar gaat doen.

of je start ermee zijn foto/status te liken, dat is al wat minder eng.

Wat dacht je van ‘Hee’ ?
De rest volgt vanzelf wel.

Als elke jongen zou denken dat ik op hem was waar ik tegen praat dan had ik een heel harem achter me aan.
Gewoon beginnen met praten en de rest komt vanzelf (:

als elke jongen met wie je praat verliefd op je zou zijn had ik een probleem, ik praat best wel veel met verschillende jongens, ze horen bij mijn uitga groepje.
gewoon vragen hoe kerst was of wat hij nog gaat doen, niks mis mee (:

Ik zou eerst een foto/status liken of daarop reageren.
En dan morgen of later deze week een gesprekje beginnen met ‘hee, hoe is je vakantie? :slightly_smiling_face:

Ik durf niet. Hij is echt zo’n type die met alle meisjes flirt denk ik, want hij gaat vaak om met z’n vrienden die echt denken dat ze alles zijn. Zo fietsten ze altijd achter mijn vriendinnen en gedragen zich heel stoer. Nah, ik weet niet :frowning_face:

Zelfde situatie een jaar geleden gehad, hij was ook een jaar jonger en ik was hopeloos verliefd op heb, toen heb ik ooit gewoon hoi gestuurd en toen is het uiteindelijk begonnen en nu zijn wij redelijk goede vrienden

Zo was mijn ‘love’ ook, maar hij doet zo bij zijn vrienden en in het echt alleen is hij heel lief behulpzaam en al die shit.

Echt? Wow, maar ik ben heel erg saai en ik praat nooit met jongens… Wat zei je eigenlijk nadat je ‘hoi’ zei?
En heb je ook nog nooit met hem gepraat?

Oh dat had ik ook, na die ene hoi, hadden we een heel saai gesprek. Je kent elkaar niet dus ik bedoel tja. Ik kende hem alleen van school, en nooit met hem gepraat ofz, hij wist een dag ervoor net wie ik was door iemand uit zijn klas. Maar na een tijdje kon ik gewoon goed met hem praten, en praatte hij ook veel uit zich zelf !