Hee
ik denk al een half jaar dat ik niet op mannen val maar op vrouwen.
Vorige week was ik met een goede vriendin naar buiten samen met haar vriend. En zij zaten de hele tijd te zoenen enz en hij werd een beetje geil, en hij wilde haar met mij zien zoenen. En zij vond dat goed en ik ook, dus toen hadden we een paar keer getongd hahaha…
Enja stiekem vond ik dat wel leuk. Dat had ik dus aan een vriendin verteld in de klas en een jongen dat vóór ons zat had een stukje meegeluisterd, en de jongens uit mijn klas dachten al dat ik lesbisch was: dus nu krijg ik iedere dag weer van een jongen de vraag “EVA Ben je lesbi?”
En ik wil niet dat ze het weten, maar toch geef ik ze steeds kleine hints en snapchats van foto’s waar ik een beetje op een lesbisch meisje lijk zegmaar…
Maargoed, herkent iemand zich hierin?
Wat moet ik nou tegen die jongens zeggen, lesbisch of hetero, of helemaal niks?
x
aar toch geef ik ze steeds kleine hints en snapchats van foto's waar ik een beetje op een lesbisch meisje lijk zegmaarhoe kun je op een lesbisch meisje lijken?
Anyway, je komt aardig jong over. Genoeg tijd om dat uit te vogelen.
Ik ben 16
Ja hahaha, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Maar in ieder geval: Foto’s waarop ik met een meisje sta op de manier hoe jongens ook wel eens bij “hun meisje” staan. Snap je?
Sowieso hoef je je niet aan die jongens te verantwoorden. Vraag maar aan hun of ze homo zijn, dan kappen ze vast wel En verder zou ik me er niet te veel zorgen om maken. Who cares? Als jij voor jezelf weet wat je bent is dat toch ook goed? En als je dat nog niet weet, jammer dan, dan komt 't nog wel een keer.
Als je zeker weet dat je lesbisch bent is het wel handig om er voor uit te komen ja. Zolang je het nog niet zeker weet is dat allemaal nog niet nodig hoor. En als ze het vragen kan je ook best zeggen dat je het niet weet of gewoon geen antwoord geven.
Thanks!
Maar ik moet wel zeggen, áls ik zeg “Ja, jullie hebben gelijk. Ik ben lesbisch.” dan gaat dat meteen door de HELE klas.
Kinderachtige jongens joh! :dry:
Zeg het dan gewoon niet?
Ja, snap ik maar als zij dat vragen, dan heb ik twee keuzes: of liegen dat ik hetero ben (en dat doe ik dan om de reacties niet te krijgen) of gewoon de waarheid vertellen en de reacties en opmerkingen negeren.
Of vind je het stiekem een beetje leuk…? die aandacht? Want jij weet zelf ook wel dat jongens lesbische meisjes sexy vinden en je weet ook goed dat jij aandacht krijg als je van die uitdagende snapchats stuurt.
Woaahh, dit vind ik wel een beetje ver gaan eigenlijk. Alsof er echt maar twee soorten lesbische meisjes bestaan. En ik heb zelf niet echt het gevoel dat ze het voor de aandacht doet. Waarom zou ze er anders een topic over maken als ze het toch allemaal leuk vind?
Ja nee zo hokjesserig bedoelde ik het ook weer niet haha, zal het even aanpassen.
Haha okee dan is het goed : )
Ik snap wat je bedoelt… Ik vraag me dat ook altijd af als mensen er naar vragen, ik weet het zelf namelijk ook nog niet zeker… Ik denk dat je het beste kunt bedenken of je het zeker weet, wanneer je verliefd wordt op een meisje bijvoorbeeld… Nou nee dat niet precies… Maar ik denk in ieder geval dat je t nu nog niet hoef te vertellen.