Toch wel spijt van de eerste keer?

Hey, na vaak meegelezen te hebben hier, heb ik besloten toch even zelf een account aan te maken. En ik ga meteen met de deur in huis vallen haha :slightly_smiling_face: Ik wil eigenlijk gewoon mn verhaal even kwijt…

Ik heb sinds een goeie maand een vriend (m’n eerste), we waren al close vrienden voor ongeveer een half jaar, dus we kennen elkaar echt al goed. Nu, de relatie voelt echt goed aan, we kunnen over alles praten, we lachen, we begrijpen elkaar etc… Ik heb niet te klagen, hij zorgt heel goed voor mij! :slightly_smiling_face:

We praten ook vaak over seks etc, hij is trouwens 19, ik net 17. Hij heeft best een hoog libido, en ik ook (is me opgevallen), maar ik voelde me nog niet echt klaar om al verder te gaan (en als ik dan al 's goesting had, wou ik toch nog even wachten). Lang heeft het niet geduurd want al snel begonnen we met elkaar te plezieren (nuja, ik vooral hem, want ik voelde me niet zo comfortabel als hij mij plezierde, wat best gek is). Nu gebeurd het best vaak dat’k niet zoveel zin heb om heel intiem te doen, en dan zeg ik hem dat ook gewoon, maar dan heb ik altijd het gevoel dat ik hem tekort schiet… Dus na een paar keer “neen” te zeggen als hij bv mn t-shirt wilt aftrekken (waar hij dan ook naar luistert), probeert hij toch iedere 5 minuten opnieuw, waardoor ik uiteindelijk het zo beu wordt van neen te blijven zeggen dat ik 'm laat. Zo erg vind ik het nu ook weer niet, en ik wil hem niet echt teleurstellen.

Nu, het is niet zo dat hij me verplicht tot dingen hé, hij heeft gewoon een hoog libido waardoor hij het moeilijk heeft zichzelf in te houden. Nu, gisteren waren we weer wat aan het flikflooien, en uiteindelijk zijn we verder gegaan, ik had zoiets van “Weetje Fien, op zich is het zo erg nog niet” en “we zitten nu allebei wel in het moment”. dus van het een kwam het ander, hij heeft dat heel goed gedaan. Maar ik voelde me toch niet zo goed, ik was er eigenlijk nog niet klaar voor en ik vervloek mezelf nu dat ik niet naar mezelf heb geluisterd. Ik heb er dus ergens wel spijt van, want ik wou wachten tot ik er echt hélemaal klaar voor was… Ik wil hem niet in een slecht daglicht plaatsen ofzo, want tis echt een schatje, maar ik haat mezelf gewoon, dat ik niet duidelijk ben geweest. Mijn schuld dat ik zei dat het oké was.

Hadden jullie dat ergens ook? Dat jullie wat spijt hadden na de eerste keer? Ookal weet je dat het met de juiste persoon is gebeurd? Maar toch zo wat ‘‘afterthinking’’? Want ik bedoel, hij is de beste, maar ik denk nu de hele tijd “Ik had misschien toch beter gewacht…” en dat was wat ik absoluut nìet wou hebben na m’n eerste keer…

Oké sorry voor dit onnuttig verhaal en de verspilling van een paar minuten van jullie leventje. Ik moest precies gewoon even iets kwijt haha, sorry :confused:

Kus, Fien

Nee ik had geen spijt van de eerste keer, de jongen is inmiddels mijn ex en ik heb nog steeds geen spijt.

Ik vind het onrespectvol dat je vriend steeds zo blijft proberen, en ik vind het raar dat jij dat maar goed vindt omdat hij een hoog libido heeft…

Mijn vriend heeft ook een hoog libido, maar nee is nee, en daar houdt het dan ook bij op. Als ik een keer geen zin heb dan gebeurt het niet, en zo zou jij dat ook moeten doen.

Ik heb ook nooit spijt gehad van de eerste keer.
Nee is nee, vind het ook niet respectvol dat hij dan blijft proberen tot jij uiteindelijk maar toegeeft.
Ik zou erover praten met hem, hij moet zich gewoon wat meer inhouden, dat hoge libido vind ik een rare smoes want bijna elke jongen heeft een hoog libido.

Als ik geen zin heb zeg ik dat tegen mijn vriend, en dan doen we het gewoon niet en blijft hij ook niet proberen.

de spijt kwam bij mij pas na 2 jaar :’) en nu nog altijd iedere dag hoop ik dat ik op magische wijze mn geheugen verlies ofzo.

Ik hecht niet zoveel waarde aan dat eerste keer gebeuren dus ik heb er geen spijt van ofzo maar dat is omdat het me niet echt boeit ofzo.

ja bij mij ging het precies hetzelfde niet echt spijt maar wel n rot gevoel

Maar later ging mijn rotgevoel wel weg. ik was gewoon bang om hem te verliezen en ECHT spijt te krijgen.
En ik merkte wel dat ik deed alsof de eerste x heilig is ofzo.

nadat ik een beetje van gedachte veranderde en ik bij mezelf dacht van… het is maar seks. je bent verliefd, dus waarom zou ik spijt krijgen. het moment voelde wel oke. dus daar ging ik meer op focussen en dat nare gevoel verdween langzamerhand.

wel heb ik spijt van dat ik mezelf de schuld gaf… dat hij een hoger libido als ik had, en ik mijzelf dat kwalijk nam.
mn relatie duurde 4,5 jaar… en idd hij was altijd degene met een super hoog libido en kon een nee niet zo goed begrijpen. en ik dacht dat het mijn schuld was.
Maar nu met mijn ‘‘nieuwe’’ vriend merk ik dat het niet aan mij lag… met mijn libido is niks ik voelde me bij mijn ex gewoon telkens verplicht niet omdat hij mij verplichte maar gewoon omdat ik idd dacht dat ik hem iets tekort zou schieten.

en bij mijn huidige hij voelt gewoon precies aan wanneer hij iets mag proberen, en zodra maar het minimaalste seintje aangeeft van NEE. probeert hij gewoon helemaal niks… waardoor ik gewoon zelf een beetje kan bepalen van oké nu wil ik… en dat zorgt er ook voor dat ik het plezierig ervaar inplaats van verplicht…

OKEE HEEL LANG BERICHT :stuck_out_tongue:
hoop dat je er iets aan hebt

Super dat je nu iemand hebt gevonden die je wel je eigen laat zijn en je zelf laat aangeven wanneer je iets wilt! Ik heb er net een heel goed gesprek over gehad met m’n vriend en het spijt hem ook enorm, dat hij me zo pusht met momenten. Maar kijk, tis een kwestie van erover te kunnen praten hé!

Allesinds al bedankt aan iedereen die heeft gereageerd, het doet mij goed even m’n verhaaltje kwijt te kunnen :slightly_smiling_face:

Nee ik heb er geen spijt van, gelukkig.

Ik vind het heel lullig van je vriend dat hij niet luistert als jij nee zegt, hij kan nog zo geil zijn, nee is nee. Dat geil zijn is echt geen excuus.
Maarja, gebeurd is gebeurd. Heb je nu wel het gevoel dat je klaar bent voor meer seks dan? Als niet dan zou ik voorlopig geen seks meer met hem hebben. Of verder gaan. En voel je daar alsjeblieft niet schuldig over, die jongen heeft handen en als hij echt zo geil is dan bevredigd hij zichzelf maar. Ik vind het echt niet kunnen wat hij doet, sorry.
Wacht tot het voor jou goed voelt, en heb vooral geen seks met hem omdat hij dat zo graag wil. Het moet voor jullie allebei goed voelen, niet alleen voor hem.

Jaa een paar dagen nadat hij we voor het eerst seks hadden (en voor mij de allereerste keer) ging hij al raar doen en achteraf voelde hij toen ineens niks meer. Het moment zelf was wel heel lief en daar had ik geen spijt van, maar wel dat ik me heb laten gebruiken…

PS: HET IS NIET JOUW SCHULD!

Dat stukje van steeds nee zeggen en het dan uiteindelijk maar doen, herken ik zó erg. Geeft echt een rotgevoel om steeds nee te moeten zeggen…

Inderdaad! Argh echt zo frustrerend hé! Ik zie hem zo graag en gun hem van alles, maar op den duur ben je het zo beu van “neen” te blijven zeggen dat je zoiets hebt van “ah ja, zo erg is het nu ook weer niet…” en msjgeropizjfoijfsofzf sorry, frustraties haha! :flushed:

Inderdaad! En op den duur heeft hij zoiets van “uiteindelijk gaat ze toch wel ‘plooien’”. En dan heb ik het gevoel dat ik hem tekort schiet als ik niet wilt. Of dat ik de vorige keer wél wou, en nu niet en urghhh! Het is niet omdat ik gisteren zin had om iets bepaald te doen, dat ik daar vandaag ook zin in moet hebben!
Toch?

Ja precies! Ik ben altijd bang dat ie me saai vindt als ik nee zeg, maar achteraf snapt ie het altijd wel. Alleen ja dan heeft ie toch weer z’n zin he ugh :flushed:

Omg wij moeten eens meer praten haha, zò herkenbaar!

haha klopt, ook dat van uiteindelijk doet ze het toch wel $

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en heb er nog steeds spijt van.

Dat is waar, duidelijk blijven en volharden is de boodschap :slightly_smiling_face: Ik doe m’n best! (en z’n hand haal ik altijd weg eigenlijk, tot dat ik hem uiteindelijk laat)

Ik herken dit ook wel. Zeker omdat meneer een keer chagrijnig was toen hij dacht dat ik geen seks wilde :bored:
Dus nu heb ik ook moeite met nee zeggen als ik een keer echt geen zin heb…

Da’s echt niet fijn als hij chagrijnig gaat doen :confused:

Je kunt beter spijt hebben van wat je gedaan hebt, dan van wat je niet gedaan hebt :couplekiss_man_woman: (In ieder geval, zo denk ik er over;$)