weg
Hmm, k heb geen ervaring met relaties enzo dus kan je niet echt op die manier helpen. Maar k ga je toch proberen advies te geven!
Euhm wat is zou doen is denk ik die ene jongen Mike, een berichtje sturen van bedankt voor felicitatie ofzo en vragen hoe het gaat. Je merkt snel genoeg of hij reageert of niet.
Ik zeg altijd, pak de kans die je hebt anders krijg je spijt!
Gewoon doen dus en als het misloopt negeer je hem gewoon! Het klinkt makkelijker als dat het is maar ik zou er voor gaan, want een klik is er niet voor niets!
succes
Bedankt voor je reactie TravelGirl!
Ik heb zelf ook nog nooit een relatie gehad, en dat maakt mij nu best onzeker. Ik ben immers al 20, en blijkbaar heb ik het tot nu toe altijd verkeerd gedaan.
Graag gedaan!
Maar ben je nu helemaal niet meer met die vriendengroep in contact? Want dat zou het best awkward kunnen maken en je mag hem -doe je vast en zeker ook niet- verbieden met die vrienden om te gaan omdat jij hun niet mag oid.
Misschien kun je vragen om iets leuks te gaan doen. Als je het niet vraagt weet je het ook niet!
Zoals Travelgirl zegt, gewoon doen! Je merkt snel genoeg of hij er op in gaat. Nee heb je, ja kun je krijgen!
Wat heb je te verliezen?
Nee heb geen contact meer met ze idd, het afgelopen jaar wel gehad, maar sinds ik ben verhuisd heb ik dit zelf ook allemaal een beetje afgehouden omdat het me niet echt hielp om over Alex heen te komen haha. Maar het zijn ook allemaal nogal egotrippers, dus daal ik niet heel erg van
En sowieso wil ik niemand verbieden om met wie dan ook om te gaan, dus dat moet geen probleem zijn XD vind het meer awkward voor mezelf als hij wel positief zou reageren (ja of niet) en het aan mensen uit die vriendengroep zou vertellen van “O-m-g, Kelsey stuurde me opeens een berichtje, wanhopiiiig”
Heeyyy, wat houdt je tegen? Je hebt niks te verliezen!
Ohja en blijkbaar iets verkeerd gedaan? Wel nee, je bent gewoon de juiste nog niet tegen gekomen.
Gewoon lekker jezelf blijven en gaan voor wat je graag wilt, anders krijg je later misschien spijt.
Ohja en Alex mag de pot op. :dry:
Hmm…
Gelukkig maar, lees vaak genoeg meiden die vanalles verbieden en dan denk ik jongen (nouja meid dan) zoek een leven! Ik zou gewoon berichtje sturen, schijt aan die andere het gaat om JOU niet om HUN!
Jullie hebben gelijk! En toch, als ik dan op zijn Facebook kijk en bij al z’n reactie een like zie van Alex denk ik: okéee, laat ik maar gewoon hopen dat ik ook een jongen tegen kom die niets met hem te maken heeft.
Ooo dit is te lastig, maar aan mijn getreuzel hebben jullie ook niets haha. Ik laat het weten als ik mezelf een schop onder m’n kont heb gegeven!
Ik zou inderdaad gewoon een priveberichtje sturen naar Mike om hem te bedanken voor het feliciteren en hoe het nou eigenlijk met hem gaat na die hele tijd dat je hem niet meer hebt gesproken.
Ik kom wel even langs met de hamer
Want met wachten schiet je niks op en er lopen meer meisjes rond dan alleen jij!
Je kan altijd een privé berichtje sturen met hoe het gaat, en als het niet loopt dan breek je het gesprek weer af (:
niet geschoten is altijd mis. Het kan hartstikke leuk zijn
Gewoon lekker doen. Ik zit zelf ook heel erg te twijfelen of ik iemand een berichtje moet sturen; maar het enige waarom je het niet wil doen is eigenlijk omdat je niet hopeloos over wil komen. Maar vraag je dit af; wie vind het vervelend om een berichtje te krijgen van iemand? Niemand. (: Hij zal het dus alleen maar leuk vinden, en wat heb jij te verliezen? Anders zie je die jongen toch nooit meer.
Ik vind dat we als meiden vaker de touwtjes in handen mogen nemen, en minder moeten denken hoe het hoort of wat anderen misschien van ons vinden! (: Als jij dit goed vindt voelen, dan moet je hem gewoon lekker een berichtje sturen, dit is jou wereld doe waar jij je lekker bij voelt!!
Simone heeft helemaal gelijk.
Reageer indeed op zijn facebook felicitatie berichtje. Wie weet rolt er wat leuks uit voort:). Je hebt idd niets te verliezen.