Toch niks

Ik heb gisteren tijdens het uitgaan met een jongen gezoend die bij mij op school zit. Hij is hartstikke aardig maar echt totaal geen type voor mij. Hij vraagt of ik een keer langs kom en iets leuks wil gaan doen en heeft al gezegd dat hij mij al een tijdje wel een leuk meisje vindt. Ik weet dat het toch niks gaat worden en moet nu nog terug smsen maar weet niet zo goedd wat ik moet zeggen. Wil hem niet kwetsen maar wil wel duidelijk zijn maar zou best iets gaan doen. Help me…

Ik zat te denken aan: Hee! je moet niet teveel achter gisteren zoeken, het was gezellig maar het zal bij deze avond blijven. x

Maar dit is ook zo stom… Ik heb wel met m gezoend ook al wist ik vantevoren dat t toch niks zou worden. Ik vind m alleen heel aardig alleen we kennen elkaar eigenlijk nog helemaal niet.

ja dan moet je niet met hem zoenen…

jaa gewoon dat. zou hard kunnen aankomen, maar het is de waarheid

en dat

spreek anders gewoon met hem af…
miss vind je het toch wel wat.
proberen kan geen kwaad

Proberen kan geen kwaad?
Lekker die jongen aan het lijntje houden en dan na twee weken zeggen: nee toch niet?

Denk er goed over na, maar zou wel eerlijk zijn! Succes

Hoe weet je eigenlijk dat hij je type niet is? Als je hem nauwelijks kent, dan kun je wel vaker met hem afspreken om hem te leren kennen. Maar als je nu echt echt echt echt zeker weet dat je niks met hem wilt, dan zou ik dat meteen tegen hem zeggen inderdaad. Hem aan het lijntje houden zorgt voor meer problemen.

thanks, ik heb t hem gezegd en hij vond t gelukkig niet erg maar hij wil een keer afspreken voor de gezellgheid. ik zeg; niks mis mee! :wink:

Eerste reactie: dan ook niet met hem zoenen, maar daar is het nu te laat voor. dus daar heb je nu niks aan…

En wat nou als je hem de waarheid vertelt? hoeft dan niet per se de HELE waarheid te zijn, een gedeelte ervan is genoeg (“je bent heel aardig maar ik ken je eigenlijk nog niet goed genoeg”)

alcohol maakt meer kapot dan je lief is lol :slightly_smiling_face:

Ga gewoon , misschien word het toch wat, vonkjes kunnen komen :'D