Toch niet leuk?

Hooooi.

Oke ik zit dus een beetje ergens mee!! Ik ken sinds kort een beetje een jongen
van school en we hadden weleens gepraat. Iemand had hem mijn nummer gegeven
en toen ging hij me appen. Op school riepen al z’n vrienden mijn naam enzo vanaf vorige week en ze
gingen langs mijn raam lopen van het lokaal op school. En dan roepen ‘… je chick’.

Nou dat is verder niet interessant, maar hij had gisteren nog tegen een vriendin van mij
gezegd dat hij me leuk vond, eerst wilde hij niet toegeven maar uiteindelijk wel…

Op school deed hij vandaag wel een beetje anders, hij keek me niet aan en zei alleen hoi
wanneer z’n vrienden erbij waren. We hebben nog wel even buiten gelopen met wat vriendinnen
van mij en zijn vrienden, maar toen niet echt met hem gepraat.

Hij negeert me nu alleen op whatsapp. Hij was vanmiddag en vanavond al gewoon online geweest,
maar opent het nieteens! Terwijl het al van gisteravond is. Vindt hij me dan toch niet leuk?

Ik snap jongens echt niet, wauw

Wie snapt dit? Ik ben 16 trouwens!!

XXXX

Ughhgh wat frustrerend!

Belangrijkste vraag op dit moment: Vind jij HEM leuk?
Zo niet, dan heeft een van je vriendinnen dit misschien gezegd en voelt hij zich gekwetst.

Wat ook kan, is dat nu hij weet dat jij weet dat hij jou leuk vindt (wat een zin), en jij daar nog niet direct iets mee gedaan hebt, dat 'ie onzeker is geworden en daarom uit voorzorg je maar negeert.

OF hij weet zelf ook niet zo goed wat hij wil en hij weet zelf ook niet echt waar hij mee bezig is.

Als jij hem wel leuk vindt, dan moet je 't er gewoon met 'm over hebben. Gewoon lekker direct, niet via via. Vraag op school of je ff met 'm kan spreken als jullie uit zijn ofzo

Thanks! Hier heb ik wel wat aan denk ik. Het zou namelijk best eens kunnen dat dat het is. Want iedereen heeft er dus over dat hij me leuk vindt maar verder doe ik er inderdaad niks mee. Maar morgen in de pauze gaan we waarschijnlijk wel weer even roken ofzo dus dan kan ik vast wel even met hem praten.

Ik vind hem wel leuk, maar stel hij vindt me niet leuk dan zou ik er niet kapot van zijn ofzo.

Graag gedaan! Hoop dat 't gelukt is

Jongens zijn soms gewoon ingewikkelde wezens