Toch niet gezoend

Hoi, vorige week was er een feest waar mijn ex en zijn beste vriend blijkbaar ook waren. De beste vriend (ik noem heb even G) was best wel knap😚
Na een tijdje kwam G nogal dichtbij en heeft heel lang achter me gedanst (geschuurd). Toen hij losliet zag ik hem ook zo’n ‘manhug’ geven aan mijn ex dus die had er blijkbaar geen problemen mee.

Later werd ik nog meer geschuurd door G en ik wou omdraaien om te zoenen maar om een of andere reden heb ik dat niet gedaan.
Ik heb hier best wel spijt van aangezien ik hem wel leuk vind, maar zijn nummer niet heb en hem veder nooit heb gezien.

Wat moet ik doen?
Alvast bedankt xx

Je ex appen om zijn nummer.

Oh man, dat zou echt zó hard zijn. :’)

Hahahahhahaa dit
Dan heb je ballen

Hahah dat is dus een beetje het ding :joy: (Ik heb het trouwens uitgemaakt dus voor mij is het geen probleem)

^ haha dat zou echt heel erg lullig zijn.

Je zou hem via social media op kunnen zoeken? Of ken je meer mensen die hem ook kennen?

Dat zou echt lullig zijn, maar wel geniaal idd :’)

Als ik die ex was zou ik expres het verkeerde nummer sturen, van een heel vervelende jongen ofzo hahaha

misschien kun je hem vinden via de instagram/twitter/facebook van je ex? als je beste vrienden zijn heeft hij hem waarschijnlijk wel een keer getagd ofzoo. succes! x