Ik zat net AYNIL te kijken en vroeg me of de band ouder-kind sterker is dan de band tussen geliefden. Nu kan dit voor iedereen anders zijn, maar als je zou moeten kiezen; je vader/moeder vermoorden of je geliefde?
(als je geen geliefde hebt, is mijn kerstwens dat je die krijgt )
Damn ik zou het echttttttttttttt niet weten. Wat is AYNIL?
Dankjewel voor de kerstwens. Maar ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe sterk de relatie is.
All You Need Is Love :’) Maar ik heb toestemming van Robert gekregen om de afkorting te gebruiken.
Daarom stond er ook dat het voor iedereen anders kan zijn, volgens mij zijn er mensen die echt geen relatie met hun ouders hebben
Als ik een geliefde zou hebben, dan zou ik mijn ouders vermoorden.
geliefde
aangezien ik die toch niet heb
Mijn moeder vermoorden, niet zo moeilijke keuze voor mij
Ik zou echt geen van allen kunnen kiezen…
^ja, dat :’’)
Nu zou ik idd geliefde zeggen, omdat ik die niet heb en nooit gehad heb. Maarja, ik weet dus niet hoe het is om heel erg van iemand te houden. Maar ik weet wel dat ik nooit van mn leven mijn ouders zou vermoorden.
Wel interessante vraag zeg!!
Dit.
Ik vind dit zooo moeilijk. Ik denk dat ik geliefde zou zeggen, maar het voelt heel erg slecht van mezelf om dan mijn ouders te vermoorden. Dat zijn toch wel de mensen die je hele leven voor je gezorgd hebben en je liefde hebben gegeven en de reden van je bestaan.
nee
NEE
DOEI