To do list before summer.

Ja meiden het is weer vies, nat weer. Ik kan niet wachten totdat het eindelijk mooi weer is, dat hebben jullie vast ook. Daarom kan je hier dingen neerzetten die je nog wilt doen voor de zomer. Ook tips zijn welkom om toch een beetje het zomer gevoel te krijgen, bijv.

• … kilo afvallen
  • Onder de zonnebank
  • Leuke jurkjes/short maken voor op vakantie.

en ga zo maar door!

is dat niet wat vroeg?

Doe mij maar kerst, warme chocomel, sokken, dekentje, filmpje erbij.

Ja maar voor mij is dat de bedoeling hihi.
ik HAAT kou!

idd :slightly_smiling_face:
heerlijk die kerst, en lekker met een deken over je heen film kijken met wat lekkers erbij en natuurlijk de warme chocomel idd :slightly_smiling_face:
winter vind ik altijd zo gezellig

ik wil gaan sporten, zodat ik wat mooier in mijn vel zit xD

me haar lang laten groeien, ik wil weer eens met lang haar op vakantie

Ga je eerst onder de zonnebank om daarna met je al gebruinde lichaam te gaan zonnen :grinning_face_with_smiling_eyes: ?

Ik ga zeker niet onder de zonnebank, krijg je kanker van, alhoewel was bewezen ofzoXD. Vind dat ding eng :grinning_face_with_smiling_eyes: .

Ontopic: Ik maak me niet klaar voor de zomer of heb een to-do list, ik verheug me echt op de wintermaanden (:

Mn examen halen :grinning:

De zonnebank staat trouwens in de hoogste catagorie van giftige stoffen/dingen. Zegmaar in dezelfde catagorie als mosterdgas xD

C’MON het is net herfst…

• afvallen
  • eigen stijl ontwikkelen (oke, dat gaat niet van de een op de andere dag, maargoed)
  • lang haar hebben
  • geld sparen (zodat ik naar heel veel festivals kan)

Daar ben ik nog niet mee bezig eerlijk gezegd

Geld sparen voor festivals is inderdaad een goed idee. En afvallen. :’)

Same here :3

Ik wil mijn haar lang en mooi hebben.
Ik wil dit jaar halen met school.

maarja, uhu dat komt allemaal gewoon wel… ik ben daar niet mee bezig ofzo (met de zomervakantie) want dat duurt nog heeel lang.

en here XD

de jackpot winnen.

slapen

want met lang haar op vakantie gaan is leuker…? x]