to be continued?

Ik heb moeite met lezen en schrijven maar ik heb wel ideetjes
dus hier een heel klein mini stukje

Mijn hart bonkte in mijn keel. Als ik naar buiten keek zag ik alleen een zwarte lucht.
Mijn moeder had mij nog gewaarschuwd, maar ik was eigenwijs.
Ik dacht dat ze geen gelijk had, maar helaas.
Mijn leven was niet perfect en ik snakte naar aandacht.
Een week geleden had ik nooit verwacht hier te zijn. Op school had ik veel vrienden maar ik kwam erachter dat als het er op aankwam zij er niet voor mij waren.
Ik zorgde dat ik er altijd netjes uit zag en werd vaak uitgenodigd voor feestjes.
Maar bij het laatste feestje ging het gruwelijk fout.

Ik vind het wel leuk. Er zit alleen een foutje in… Niet dat het heel erg stoort ofzo :flushed:

[size=10pt][i]Het is mooier als je schrijft : Als ik naar buiten keek zag ik alleen de inktzwarte nacht. Een duistere leegte. Zoiets.[/i] Mijn moeder had mij nog gewaarschuwd, maar ik was eigenwijs geweest. [b]Verblind door mijn ego.[/b] Ik dacht dat ze geen gelijk had, maar helaas. Mijn leven was niet perfect en ik snakte naar aandacht. Een week geleden had ik nooit verwacht hier te zijn. Op school had ik veel vrienden maar ik kwam erachter dat als het er op aankwam zij er niet voor mij waren. Ik zorgde dat ik er altijd netjes uit zag en werd vaak uitgenodigd voor feestjes. Maar bij het laatste feestje ging het gruwelijk fout.

Ik zou het graag verder willen lezen! :upside_down_face:

Ja leuk stukje ! Ben benieuwd :flushed: