TNT Zaterdagbezorger.

Ik heb kwart voor 3 een sollicitatie gesprek en ik ben zenuwachtig :’) Waarschijnlijk voor niets maar ik weet niet wat ik kan verwachten. Doet iemand dit werk hier ? Hoe bevalt het en hoe ging het sollicitatie gesprek ?

Ik lees ook allemaal verschillende dingen over zaterdagbezorger op forums en ik ga steeds meer twijfelen. Ik wil alleen bezorgen en voor zo ver ik weet hoeft dat ook alleen maar, maar dan lees ik weer ergens anders dat je ook moet sorteren en blabla.

Alvast bedankt voor de reacties.

Ja er is een bijbaantjes topic maar ik moet even snel reacties xD

Ik haat het dat ik altijd zo zenuwachtig word om niks eigenlijk hehe.

Het kan geloof ik zijn dat je je eigen wijk wel eens moet sorteren (die je loopt dus) Maar dat is alleen maar handig voor jezelf! Want dan kan je het zo neerleggen hoe jij het handig vind lopen, en niet hoe iemand anders het vind.

Voor de rest, geen idee! Succes alvast (:

Dankje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kan het ook zo zijn dat je gewoon thuis moet sorteren ?

Voor de TNT? Nee dan is het altijd daar. (:

Ik las namelijk ook ergens dat het gedeeltelijk binnen(thuis) is en gedeeltelijk buiten dus bezorgen ;O

Binnen is binnen in 't gebouw hihi

Er stond thuis T.T hahaha xD

Ik ben nogal mensenschuw(dat klinkt stom) dus ik wordt nu nog extra zenuwachtig :’)

mijn vriendin doet het gewoon thuis dacht ik !

haha achzo. Mijn broers hebben er gewerkt en mijn vader werkt er ruim 34 jaar nu :"D Maar heb nog nooit gehoord van thuis!

En dat zal wel meevallen toch! (: Zo moeilijk zijn ze niet daar. En als je sorteert doe je het eigenlijk gewoon alleen, dus heel veel heb je dan niet met hun te maken!

Echt? Wat raar.
Naja, zal waarschijnlijk wel verschillen per plaats/provincie dus zou zomaar kunnen dan.

Een moeder van een vriendin van mij deed het volgens mij ook thuis.

Maar goed als het goed is ben ik alleen voor het bezorgen en wordt het gewoon bij mn huis gedumpt of ik hoef het alleen maar op te halen :’)

Ik hoop dat het gesprek snel en makkelijk gaat hehe.

Je weet zeker niet hoe bij haar het sollicitatie gesprek ging zeker ? :stuck_out_tongue:

Ah ik knijp um echt XD Ook stelt het waarschijnlijk niks voor.

Succes alvast. (:

Ik denk niet dat je je al te veel zorgen hoeft te maken, wees gewoon aardig en beleefd, dan laat je meestal al een goede indruk achter. Ik denk niet dat een sollicitatiegesprek om zaterdagbezorger te worden zóveel voorstelt. En of het nou thuis of bij de TNT is, kun je natuurlijk even navragen.

dankje (: Ik denk ook niet dat het veel voorstelt maar als nog word ik altijd vreselijk zenuwachtig hehe.

Ik ben ook een tijd zaterdagbezorger geweest, ik moest wel sorteren en bezorgen. Maar het hele systeem is veranderd, dus jij zult alleen maar bezorgen.
Ik heb het altijd erg leuk werk gevonden en de sfeer op het werk was ook altijd gezellig. Succes met je sollicitatie!

Oke :slightly_smiling_face: Bedankt!

Zulke reacties maken me minder zenuwachtig :stuck_out_tongue:

ik werk bij tnt als zaterdagbezorger, en ik moet inderdaad sorteren. Maar dat is echt makkelijk en relax hoor! En wel gezellig als je leuke collega’s hebt. Ik zou je over het sollicitatiegesprek niet teveel zorgen maken, bij mij was het meer gewoon een beetje kennismaken, niet echt een sollicitatie gesprek zegmaar. Was gewoon heel ontspannen, niets formeels ofzo. En verder; wees gewoon lekker jezelf, stel je enthousiast op en dan komt het echt wel goed. Ik weet niet hoe oud je bent maar het verdient ook lekker dus da’s ook mooi meegenomen haha! succes, don’t worry!

en ik lees nu de rest van de reacties, dat je het eng vindt om veel met mensen te maken hebt… als je moet sorteren kun je ook gewoon lekker werken zonder te kletsen enzo hoor, je hebt allemaal je eigen ‘tafel’ zegmaar, dus je kunt je gewoon terugtrekken als je dat fijner vind :slightly_smiling_face:

ik kijk ook altijd even de kat uit de boom en was ook verschrikkelijk zenuwachtig maar écht, het stelt niets voor, komt goed

Ik ben 19 maar ik ga maar 4 euro per uur krijgen ongeveer netto. Niet echt veel maarja beter als niks.

Dankjwel :slightly_smiling_face: