TNT.. wat een ellende.

Ik ben echt bezorgd. Ik heb afgelopen VRIJDAG een pakket verzonden ( verzekerd) wat een zeer hoge waarde had qua geld! Pakket kon ik ook volgen omdat ik alle gegevens had van de ontvanger en de barcode. Nou netjes op de site stond er zaterdag dat hij in de leverroute zat… maar hij is zaterdag niet aangekomen.

Deze morgen keek ik weer op de track and trace site en toen stond er een update van vandaag, dat hij weer onderweg was. Dus ik nu weer even kijken of de ontvanger hem al heeft… vind heel die track and trace site het pakket niet meer… Pakket kwijt? Lekker dan… TNT

Dat is echt klote! Ik denk dat er niets anders opzit dan hopen dat hij toch aankomt…

Misschien was die persoon net niet thuis zaterdag?
Je moet even bellen naar TNT.

hms, misschien even naar TNT bellen?

oh dat had ik ook!
ik kon met die track and trace site niet eens inloggen met die code.
dan zei die ‘Bestaat niet’
like, lekker dan xd

Jeetje wat irritant zeg!
Misschien even tnt bellen?
Heb je je afzender er ook op geschreven of niet?

Hij is de hele dag thuis gebleven alleen daarvoor! Ik snap het echt niet… ik ga nu bellen. Ik ben zo onrustig nu.

ik heb nog nooit een pakketje gehad in het weekend, misschien komt het gewoon vanavond aan? Track&trace werkt bij mij ook nooit, maar het pakketje komt toch altijd aan.

Ik ben vorig jaar ook mijn boekenpakket kwijtgeraakt met TNT, moest een nieuwe bestellen, en waar die boeken nu zijn… :anguished:?

ik bel nu…

Ik bel dat nummer wat op de site staat… en wil ik laten doorverbinden hangen ze op… Wat is dat voor bedrijf?

Jaa je moet 09000570 bellen. Ik heb het vandaag ook moeten doen. Maar nu gaan ze mij een formulier opsturen etc. en dan starten ze een onderzoek blabla. Ben ik weer 9 dagen verder om een luchtje
ohja, mijn pakketje zit nu in Den Haag. :expressionless:

He :expressionless: Jezus…
Blijven doorbellen.

TNT is niet te vertrouwen, verzekerd of niet, en hun service is al helemaal bagger. Succes ermee.

stuur een klacht naar hun mail adres!
en je moet goed door drammen anders sturen ze alleen een mail terug van onze excuses, ik geef het door en u hoort niet meer van ons.

oh ik kan em wel voor je jatten ^^

Ik heb gebeld! Mij sturen ze ook ook een formulier op. Het zat ZO. Ik had ipv 133B 113 B opgeschreven. Dus een kleine fout kan al voor ellende zorgen. Nou goed, die vrouw had het pakket gewijzigd terwijl het huis waar het naar toe moest 20 meter verder op is. Maar goed, nu moet ik dus aangeven dat het naar 133B moet… en dan versturen ze het nogmaals op het juiste adres.

Mijn god, wat een ellende… hopen dat het goed gaat. Ik vroeg nog of hun niet kunnen doorgeven dat het naar dat huisnummer moet… maar dat mag niet ofzo…

het is in ieder geval terecht! thankgosh

Ik begin me bijna te schamen dat ik bij TNT werk xD

Maar ik weet zelf ook dat het echt superslecht is, maar ja, het is werk.

Jeetje wat kut, maar hé er zit iets leuks aan, je kunt de waarde van je pakket helemaal vergoed krijgen en misschien zelfs nog wat extra :grinning: