(Tnt) post kaartje verzenden

Hey girls,
ik heb ff gezocht of dit onderwerp er was maar k zag het niet staan
in iedergeval k wil een kaartje versturen naar een vriendin
(in provincie utrecht ikzelf woon in Zuid-holland)
maar ik wil dat hij precies 16 november(op haar verjaardag) aankomt
wanneer moet ik hem dan opsturen?:face_with_raised_eyebrow:?

alvast heeeeeeeel erg bedankt
xxx

De dag van te voren? [en dan wel voor 17.00 uur :’) ]
Staat het niet op de site van TNT?

uuh geen idee nog niet gekeken :grinning_face_with_smiling_eyes:

volgens mij is het de13e voor 17uur

Je moet hem dan zaterdag voor 17.00 op de bus doen (want 16 nov. valt op een maandag, en op zondag legen ze de brievenbussen niet!)

maar volgens mij op zaterdag ook niet…

Jawel hoor! Zelfs hier in de middle of nowhere (trust me):wink: Ik heb er veel ervaring mee xD

16 is op maandag dus moet je hem op zaterdag voor 17.00 uur in de bus doen.
Heel af en toe heeft een kaartje wel eens vertraging en duurt het ff iets langer, maar je kan er vanuit gaan dat ze hem maandag heeft als je hem zaterdag stuurt.

oo op die site stond iets gaars dan haha
Dankjewelll

volgens mij legen ze de brievenbussen juist wel op zondag en niet op zaterdag. Omdat ze op zondag toch niet bezorgen heeft het geen zin om ze op zaterdag al te legen? anyway, als ik mn kaartjes op zondag op de bus doe, komen ze op maandag altijd aan. maargoed, als je m op zaterdag verstuurt komtie dus ook op maandag aan als het goed is/

Oh wat stom! Ja tuurlijk.
Op zaterdag legen ze hem niet want op zondag bezorgen ze niet.
Zondag legen ze wel en dan worden ze maandag bezorgd.

ze legen alleen op zaterdag niet
dus gewoon voor zondag 5 uur op de bus doen!

Nee dat klopt niet! Zondag legen ze niet! Zou ook wel duur worden als ze op zondag mensen moesten betalen om alleen de brievenbussen te legen.

Ik verstuur al bijna meer dan een jaar meerdere keren per week een pakketje en kan 100% zeker zeggen dat zondag nĂ­et geleegd wordt!