TNT post heeft mijn pakje niet geleverd

Hoi, ik heb een groot probleem. Paar weken geleden heb ik van een meisje uit Nederland een jas gekocht 120€ + verzendingskosten 20€ (ik woon in België) ze heeft het via postnl gestuurd en ik heb niks ontvangen. Ik heb paar dagen geleden naar mijn post gebeld om te waten wat er aan de hand is en ik ben teweten gekomen dat het via TNT is verstuurd. Ik ben dan op hun site naar mijn pakje gaan zien en er staat dat ze 2 keer geweest zijn éérste keer was ik niet thuis en 2de keer staat er dat het adres niet bestaat :rage: Nu ik heb me echt zotgezocht naar tel van TNT zonder resultaat maar ik weet nu dat mijn pakje teruggestuurd is naar Nederland en door dat da meisje haar adres niet heeft gegeven ligt het al 6 dagen in sorteercentrum van postnl. Ik kan zelf niet bellen naar postnl omdat ik in België woon en op berichte antwoorden ze niet terug en het meisje wil geen moeite doen ik heb al 10 keer gevraagd dat ze moet bellen. Ik weet echt niet wat ik kan doen :frowning_face:
wat kan ik doen? help aub

Je kan toch gewoon zelf bellen als je het netnummer van Nederland ervoor zet?

TNT en Post nl is hetzelfde?

Het telefoonnummer staat gewoon op de site, plus een mail account en twitter account.

Het lukt niet! ik heb alle nummers geprobeerd en ja met code 0031 het lukt niet en overal waar ik info wil zoeken staat er dat de verzender het moet doen.

Als je post nl belt krijg je niemand aan de lijn? Dat lijkt me sterk

dan wordt er gezegd ‘dit nummer niet niet toegekend’

Haal je dan wel de eerste 0 weg? Zoals bij een 06-nummer? Dat wordt dan 00316-enz.

Ik heb ze laatst nog gemaild en kreeg gewoon een mail terug.
Tel nummer: 0900 0570

https://twitter.com/postnl

Ja zonder 0
ik heb via facebook een bericht gestuurd en ze hebben wel geantwoord en vroeger wat info met belofte dat ze zullen helpen maar het si al ondertussen 3 dagen en mijn bericht is niet eens gelezen.

^Zo te zien zijn ze ook erg actief op Twitter, misschien kan je dat proberen als je dat hebt!
Telefoonnummer wordt dan 0031900-0570, voor het geval je dat niet zo had gedaan. :wink:

^Ik was te laat, haha. Nouja, dan weet ik het ook niet. Zoek gewoon op alle mogelijke manieren contact, je krijgt vanzelf antwoord.

Als het via jou niet lukt om contact te leggen kan je dan geen contact opnemen met dat meisje waar je de jas van hebt gekocht?
Misschien dat zij meer informatie heeft gekregen over het feit dat het niet bezorgd is? Anders idd PostNL even op twitter benaderen.

Ik heb geen twitter maar ik zal even snel maken
Moet ik een privebericht sturen naar hun?

ik heb alleen haar email en zo geraken wij precies niet vooruit. Ze doet niet eens moeite om eventjes te bellen mijn pak ligt al 6 dagen in sorteercentrum door dat ze haar adres niet heeft gegeven ik zal niet langer op haar hulp wachten ze heeft haar geld al waarom zou ze moeite moeten doen.