TNT pakketje: Return to sender?

Hey.
Ben een beetje pissig, loop al een week op een jas te wachten, alleen vandaag ( nouja, ik ben net thuis ) en ik zag ineens dat mijn pakketje return to sender was, ben daar dus enorm pissig over! want, ik heb dus ook al via iDeal betaalt… damn, weet iemand nu hoe het gaat?

huh? ik snap het niet?
heb je op internet gezien dat je pakketje teruggaat naar de winkel, bij zo’n ‘volg je pakketje’ achtig iets?

Uh ja? dus wat valt er dan niet aan te snappen?

ja ze zijn aan het staken heb een hekel aan dat goede,
ze zouden volgens mij nog 2 dagen staken weekend niet mee geteld!!
pff ben pissing want mijn klanten, wachten op hun pakketje,
en krijg allemaal klachte, de mensen verliezen zo hun vertrouwen in mij (ik verkoop mijn spullen via intenet)

stomme TNT
als ik jou was zou ik de winkel ook even mailen ofzo
vragen of het pakketje nou naar hun gestuurd is of dat TNT het gewoon de heleweek bij zich houd,
en wanneer zijverwachten dat het bij jou aan komt

pakketpost staakt niet hoor ^^

Zowel TNT als DHL bezorgt nog wel gewoon pakketpost… Dus snap het niet.

Ik ook niet, alleen ben nu ook bang dat mijn H&M bestelling ook niet aankomt, ben nu wel flink pissig.

Iemand? 't heeft namelijk wel haast, hehe.

Bel even naar het bedrijf waar je het besteld hebt en vraag wat er aan de hand is.

bel de tnt op… of het bedrijf waar je wat gekocht hebt. tahdaah problem solved…

Gewoon een mailtje sturen idd over hoe het nu zit.
Maar voor zover ik weet worden pakketjes wel afgeleverd. Tenminste, ik kreeg vandaag mijn H&M bestelling binnen…

Hoi!

De winkel had het pakketje weer, alleen het was blijkbaar hun fout en dus krijg ik het nu gewoon weer gratis opgestuurt en heb ik het morgen meteen binnen.

fijn:)

Mooi! Soms als je niet thuis bent geven ze het bij de buren af, of ze nemen het weer mee terug en proberen het de dag erna nog een keer. Maar gelukkig is het al in orde :slightly_smiling_face:

Mijn moeder zit bij de pakketjes en ze doen het meestal pas na het postkantoor (als die er nog zijn) als je 2x niet thuis bent geweest. Dus waarom ze het return sender doen snap ik dan niet helemaal…