TNT Mijn pakket

Ik had dus wat besteld en is gisteren op de post gedaan door degene, en had de barcode gekregen… Nu ga ik dus op die Mijn Pakket, zodat je kunt zien waar je pakketje is. Nou staat er dat hij vanmiddag om 12:56 aangekomen moet zijn… Maar hij is niet eens aangekomen vanmiddag? Hebben mensen hier vaker last van?

nee , dan hebben ze hem verkeerd bezorgt denk ik ?
kan je niet met de tnt post bellen ofzoiets , zou ook niet weten hoe of wat !

Hij is bij het postkantoor-centrale aangekomen, vanaf daar moeten ze hem nog naar jou sturen (als het goed is).

Maar je zet je postcode er neer, dus moet hij eingelijk op mijn adres gearriveerd zijn toch?

Dame, je moet even bellen, dan komt alles goed :slightly_smiling_face:

Dit is een voorbeeld van een pakketje van mezelf:

http://i48.tinypic.com/347utrs.png

Staat er bij jou bij “Aflevering” al Zending Afgeleverd?

Off topic maar twitter doet het bij jou ook niet zie ik haha ik dacht dat ik de enigste was ^

Zending afgeleverd staat er!

http://i48.tinypic.com/2r70lmv.png

Dan zit er dus maar één ding op; gewoon even bellen!

pff hier ook n issue . pakket moest tussen 12 en 4 bezorgt worden. er staat nog steeds chaffeur is onderweg en t is al 7 u … someone??

Super raar ja! Ik denk dat ik zo maar even naar de klantenservice bel!

Hmpf… Klantenservice gebeld, zegt ze dat hij echt afgeleverd is bij mijn huis… En een vriendin van me zei dat dit herkenbaar is en dan hij adn wss de volgende dag wel komt… Maar ik word er wel zenuwachtig van…

Up?

Heb je geen briefje in de bus gehad dat het bij de buren afgeleverd is? Heeft echt niemand anders in huis het aangenomen? Is het een pakketje waar je een handtekening bij moet plaatsen? Zo ja, kun je het namelijk terug zien bij je track n trace code.

Dit heb ik ook gehad. Na 20x heen en weer bellen kwamen ze erachter dat ze mijn pakketje kwijt waren geraakt. Ik moest het maar zelf uitvolgen waar die was, want hun konden er niks meer aan doen. Ik heb het uiteindelijk toch voor elkaar gekregen samen met de verkoopster waarvan ik iets van had gekocht. Uiteindelijk kwam het na 8 weken binnen.
Maar geef nooit de hoop op en hopelijk komt jouw pakketje gewoon vandaag binnen. :slightly_smiling_face:

Laten we het hopen, op internet staat dat als het vandaag komt het tussen 12-2 moet komen… Mijn oma zou op de uitkijk staan, want ik moet werken… ben beneiwud

Ik ook! En anders moet je gewoon weer bellen. De post is echt waardeloos tegenwoordig.

Oke, ik ben echt zo blij. Mijn pakketje is vandaag dus gekomen… Op die site ga ik dus nooit meer kijken, want ik word er helemaal gestoord van! Volgende keer wacht ik maar gewoon af, want je kunt er niks van geloven!