TNT bezorgen

hee
ik heb iets via marktplaats gekocht(pakketpost) ze zei dat ze het vrijdag op de post had gedaan, maar ik heb nu nog steeds niks.
zal ik mailen waar het blijft of is dit normaal voor TNT?
liefss

Dit is normaal :’)

Heb je geen track and trace nummer gekregen? dan kun je de bestelling volgen

oh, ik dacht dat ik het gelijk de dag erna al kreeg. hoelang kan het dan nog duren?

en hou er rekening mee dat het weekend geen werkdag is.

nee heb ik niet, nu reageert ze niet meer.

klinkt misschien een beetje overdreven, maar het is iets van 70 euro en ik ben morgen op vakantie. dus daarom :stuck_out_tongue:

Ik zou even mailen voor het track & trace nummer, je zou hem al wel gehad kunnen hebben namelijk.

Ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar ik zou inderdaad ook even mailen en anders nog even wachten, het pakketje zou wel deze week binnen moeten zijn.

Heb je geen telefoon nummer/adres van die gene? om wat gaat het eigenlijk?
Ik zou contact proberen te zoeken met haar :slightly_smiling_face:

Van mij is ook vrijdag een pakketje op de post gegaan, heb het ook nog niet.
Kan dus lang duren.

Maar misschien is de TNT pakketpost gewoon vandaag nog niet bij jou in de buurt geweest… Bij mij werd soms ook pas om 15u aangebeld.

Ik wacht ook de hele dag totdat er een tnt busje voor de deur staat met mijn h&m pakketje, maar ben bang dat het vandaag niet zal gebeuren, net als gisteren :frowning_face:

@FallingDown dat ligt aan de h&m, niet aan de tnt!

marktplaats mense zegge soms ook dat het verstuurt is maar dat ze je niks sture

Ja dat klopt! Maar volgens H&M is het pakketje wel al verzonden. Dus afwachten! :slightly_smiling_face:

Nee kan wel kloppen. Morgen zal je het krijgen en donderdag als laatste.
Want als zij het vrijdag na 18.00 uur heeft gepost, dan wordt ie zaterdagavond pas geleegd en/of verzonden naar de sorteer.
Maandag of dinsdag dan bezorging, vanwege vakantietijd.

oh kom erachter dat het met DHL verzonden is, is dit anders dan TNT?
want ik heb een mail van haar gekregen:
Datum Tijd Beschrijving
04-08-2011 19:30 Pakje is online voorbereid door de verzender.
05-08-2011 13:25 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
06-08-2011 10:53 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.

DHL duurt wel vaak iets langer volgens mij. Ik zou het nog even afwachten.

Als hij op de 6e naar het sorteercentrum gebracht wordt, is hij toen nog niet gesorteerd.

Ik werkte bij tnt pakketsorteer centrum eerder, en nergens ( ook niet bij DHL ) wordt op zaterdag gesorteerd. Dat betekend dat hij maandag gesorteerd is, of maandag op dinsdagnacht. En had hij in principe vandaag binnen kunnen komen… Tenminste als het daar ook binnen een dag gaat.

Natuurlijk kan het later aankomen als het een drukke dag was bij het sorteercentrum en niet alle pakketten gesorteerd zijn, dan gaan ze de volgende dienst verder. Het is ook mogelijk dat het pakket verkeerd gesorteerd is, dan kun je wel even wachten…
Kan ook dat de verpakking gesneuveld is, dan blijft hij even liggen bij het sorteercentrum om gefixed te worden en gaat het ook de volgende dienst weg…

Of je bent opgelicht.