Tmo modemanagement, wie?

Hee meiden,

ik begin in september aan de opleiding TMO modemanagement in Doorn, en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die zich ook al hebben ingeschreven of die dit willen gaan doen? :slightly_smiling_face:

XX

Is dat die heeeeeeeeele dure school? Want daar had ik een keer een voorlichting van en ik vond het echt superleuk klinken! Dat is dus zeg maar mijn laatste alternatief, want ik vond het toen vet duur x]

ik wou dat eerst ook maar hij is veeet duur en dat gingen mijn ouders dus echt niet betalen XD

Het is inderdaad echt heel duur, maar je krijgt een extra beurs en een studentenlening en je krijgt er een hele goeie baan mee! :slightly_smiling_face: En ik heb ook op de opendag gevraagd aan studenten, en 60% betaalt het zelf

Ja, maar ik wil ook een tussenjaar doen, dus dit is echt te duur :stuck_out_tongue: Maar het lijkt me inderdaad een super leuke opleiding! Als het niet zo duur was, had ik het misschien wel gedaan ook!

Ik heb ook een tussenjaar gedaan, onder andere om te sparen voor TMO :slightly_smiling_face:

Nog mensen die het gaan doen? Of die het al doen? :relieved:

ben er geweest op de opendag, filmpje gezien. het wordt echt een supermooie school! maar was te duur en ik vond het nou ook weer niet zooo geweldig.

Ik ben heel slecht in Economie en rekenen enzo, anders had ik dit waarschijnlijk ook gaan doen…
Maar daarbij denk ik dat ik er toch niet was gekomen omdat het zo onwijs duur is!

Ik ben daar ook heel slecht in, maar heb het aan de studenten gevraagd en het wordt echt stap voor stap uitgelegd, en met hard werken moet het sowieso lukken :slightly_smiling_face:

Ik zit op TMO. Zit nu in semester 4, net de trendshow achter de rug. Is echt een super leuk project!

Ah wat gaaf! Lijkt me echt zooo leuk om te doen!

Hi dames:)!

ik zit toevallig op deze site en zie een Topic over TMO! ik studeer op dit moment zelf aan TMO en misschien willen jullie mij wel helpen met het invullen van mijn stage onderzoek:

Hallo allemaal!

mijn naam is Sophie Grandia en ik studeer HBO mode management aan TMO in Doorn. Op dit moment loop ik stage bij Fossil. Uiteraard hoort er bij mijn stage een onderzoek en dat is nou precies waar ik jullie hulp voor nodig heb. Het invullen van de enquête neemt hooguit 5 minuten van je tijd in beslag. In totaal moet ik 600 enquêtes afnemen, dus zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen!

Onder de deelnemers van mijn onderzoek mag ik 10 Fossil producten verloten(T.W.V. 110 EURO). (om kans te maken op een van de 10 Fossil producten is het belangrijk om je emailadres achter te laten bij de laatste vraag. LET OP: DEZE ZAL UITSLUITEND GEBRUIKT WORDEN VOOR DE LOTING EN NIET VOOR ANDERE DOELEINDEN).

Hierbij de link:

www.thesistools.com/web/?id=195122

Alvast bedankt allemaal!!

@ Sgrandia: Ik heb de enquête voor je ingevuld! :slightly_smiling_face:

Jongens ook goed ;p? Ik ga namelijk ook in september beginnen aan TMO! Heb er erg veel zin in. :grin:

Ja, tuurlijk! Haha! Super leuk dat je ook in september begint :slightly_smiling_face:

Ik moet eerst alleen nog slagen, maar dat gaat denk ik wel lukken. Heb jij al de informatieochtend gehad? :grin:

Ik zag zo’n soort topic net ook bij fashion staan en toen ben ik hier ook naar een topic over tmo gaan zoeken, want ik moet nu nog 2 jaar op het mbo(niveau 4) en wil dan daarna heel graag dit gaan doen! Alleen nu vroeg ik me af hoe de studenten onderling zijn? Zag namelijk in het topic dat je echt merkt dat particulier is, moet ik me dan voorstellen dat er daar echt van die verwende meisjes rondlopen die alleen het duurste van het duurste aanhebben en niet omkijken naar meisjes met H&M kleding, of in wat voor opzicht is het particulier?

Persoonlijk denk ik dat helemaal niet. Er zullen uiteraard een aantal meiden (of jongens) zijn die het redelijk breed hebben thuis, maar die zullen vast aardig zijn. Een oud leerling heeft mij verteld dat heel veel leerlingen zelf de studiekosten betalen of voor een deel dmv een lening. Dus qua rijkeluis kindjes valt het volgens mij wel mee. Daarnaast denk ik dat studenten wel oud genoeg zijn om niet op mensen neer te kijken. :slightly_smiling_face:

Oke bedankt voor je reactie (: Ga zelf binnenkort nog een keer naar de open dag (8 oktober was er geloof ik weer één) en dan zal ik vanzelf ook wel zien hoe de studenten een beetje zijn (: