TK/Tip: goedkoop sim only abonnement van Simyo!

Hopelijk mag dit, al zou ik niet weten waarom niet. Zo niet: excuses!

Hoi!

Sinds kort biedt mijn provider Simyo een nieuwe dienst aan: de vriendendeal.
Omdat ik erg enthousiast ben over mijn provider en er geld mee kan verdienen jep, ik geef het toe. It’s all about the money maak ik hier graag gebruik van.
Maar het mooie is: ook jíj krijgt korting op je nieuwe abonnement!
Nieuwsgierig? Lees dan gauw verder.

Waarom ik voor Simyo koos

Nadat ik eindelijk van mijn absurd dure lease abonnement af was, wilde ik een sim only abonnement waar ik niet voor een lange tijd aan vast zat. Ik kwam bij Simyo terecht. In eerste instantie wilde ik voor het maandelijks opzegbare abonnement gaan, maar omdat het jaarabonnement goedkoper was en i.p.v. maandelijks opzegbaar, maandelijks aanpasbaar was, ben ik daarvoor gegaan. En ik heb er geen moment spijt van gehad! Ik betaal €13 per maand voor 100 smsjes en 1 GB internet. Tegenwoordig betaal je hier €14 voor.

De voordelen van Simyo

Kijk zelf maar! :grinning:

Daarnaast:

• Je belt via het betrouwbare KPN netwerk (altijd bereik!)
  • Je kunt kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement of een jaarabonnement (= goedkoper en je kunt je bundel elke maand kosteloos wijzigen. Naar boven én naar beneden.)
  • Zoals je in mijn screenshots kunt zien, houden de widget en de app bij hoeveel je verbruikt. Ook krijg je bij 50% verbruik een smsje.
  • De kosten die je maakt zijn erg inzichtelijk. Als je eens buiten je bundel zit, zie je meteen waar de kosten vandaan komen.
  • De klantenservice is top.
  • Nummerbehoud is gratis.

Van de 852 beoordelingen krijgt Simyo een 7.9 gemiddeld! In 2014 is Simyo wederom tot beste provider uitgeroepen door de consumentenbond.

Enthousiast geworden? Sluit een abonnement af via en we krijgen allebei €10 korting (dat is bijna een maand gratis bellen, internetten en smsen!) Jij blij, ik blij. :dancing_women:

dikke reclame :0

Simyo is idd een goede profider!

Ik heb het zelf al dus kan je helaas niet helpen. (:

ik denk niet dat dit mag

Ik had een beetje mijn best gedaan om mij in te dekken :"). Hey goede provider, klik op deze link!!

Dit mag inderdaad niet. Ik haal de link ook weg