Tjaaaaaa

Hay,
Ik heb dus even advies nodig… Ik heb een goede vriend van me (ik noem hem A) Maar hij zegt dus dat hij me leuk vind enz. maar ik weet nou niet of het echt is… Als ik bijvoorbeeld een gesprek begon op whatsapp reageert hij soms gewoon helemaal niet terwijl hij nadat ik het heb gestuurd wel online is. Ik weet ook niet zeker of ik hem leuk vind… maar daar ga ik wel achterkomen. Ik weet echt niet of hij een grapje met me maakt… ): Hij heeft ook allemaal verschillende afspraken met meisjes als hij langer is dat hij iets met ze begint enzo. En op schoolfeesten komt hij niet naar mij toe, maar wel naar andere meisjes.

Ik heb dus nog een jongen dit jaar ontmoet (ik noem hem X ) Ik vond hem meteen al leuk…(we hebben van alles gemeen enzo) en hij vond of vind mij ook leuk… Maar onderneemt geen actie. Ik weet nou niet echt wat ik hier mee moet.

Misschien weten jullie wat ik moet doen? Of is het hopeloos haha… Wees maar eerlijk ik kan wel wat hebben… misschien is dit wel een beetje onzin maarjaaa… Thanks alvast… :slightly_smiling_face:

Ik zou met X gaan afspreken of iets kletsen. En dan kijken of het klikt. A lijkt me een beetje een jongen die zeg maar, dat tegen meerdere meiden zegt. Het kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerd heb.

Maar A zegt dat hij jou leuk vind maar jij weet niet of je hem leuk vind. Jij vind X leuk dus dan zou ik niks met A willen maar juist voor X gaan als ik jou was. Hopelijk snap je wat ik bedoel te zeggen.

Vraag aan allebei de jongens of ze iets leuks met je willen doen.

Ik ga wat met ze afspreken! en A is niet zo een jongen… ik snap hem nou echt niet… En ik weet op dit moment ook niet of ik X nog leuk vind… (sorry voor mijn vaagheid) Bedankt iniedergeval!!! :slightly_smiling_face: