Tjaa wat is het eigenlijk?

Hoiii meiden,

Ik date nu al ruim vier maanden met een jongen. Hij is 26 en ik 21. We hebben het super leuk en zien elkaar minimaal twee dagen in de week en slapen ook elke week samen. Eerst was het gewoon veel date en niet echt relatie dingen, maar nu laatst op een feest hebben we elkaars vrienden allemaal ontmoet. En daarnaast ook elkaars ouders… we doen eigenlijk alles wat in een relatie zit, maar het enige is dat we het alletwee nog niet benoemd hebben. Ik vind hem echt een hele leuke jongen en heb dat niet snel. Hij kan me hebben en durf helemaal mezelf te zijn. Nu is alleen het probleem dat hij net een relatie van 7 jaar achter de rug heeft… hij is er erg vaag over. Zijn ex staat dus nog in zijn friends van Snapchat, hij appt nog vaak met der en het is uitgegaan omdat zij nam en niet gaf en hij daar klaar mee was. Het is nu ongeveer sinds januari uit voorzover ik kan afleiden van FB🙈
Ik ben in het verleden vaak gekwetst in relaties dus dat ik me zo openstel voor hem is al een bigstep. Ook dat ik hem uitnodigde bij mij thuis was al niks voor mij, maar ik vind hem echt leuk dus daarom doe ik het toch.
Nu is mijn vraag: moet ik er over beginnen van hoe het zit tussen ons en kan ik daarnaast ook vragen over hoelang het al echt uit is met zijn ex en waarom die nog met der appt etc. Want geeft me wel het gevoel alsof ik een rebound ben. Ook wil ik niet dat hij me zoveel appt en afspreekt omdat die iemand mist in zijn leven doordat het uit is gegaan. Maarja hij is zo lief tegen me en heeft alles voor me over en komt met leuke ideeen. Hij wilde zelfs al samen vakantie gaan plannen… dus het is een beetje warrig over wat hij nu eigenlijk voor me voelt. Jullie enig idee wat ik moet doen in deze situatie? En hoe denken jullie erover?

Sorry voor het lange bericht
Xxx Juulltje

Ik denk wel dat jullie een relatie al hebben hoor. Maar als ik jou was zou ik het idd even vragen ook hoe dat zit met die ex.