tja

hey,
Ik heb wat rondgezocht over vakkenpakketten, en ik weet niet waarom maar Economie en Maatschappij sprak mij heel erg aan. Ook de studie Communicatie en de studie Toerisme leken me erg leuk.
Is het dom om zegmaar voor de vakken die je voor die drie dingen nodig hebt, je best te doen en goede cijfers halen en voor de andere vakken gewoon normaal?
EN oja: is Economie&Maatschappij een goed pakket? Hoezo wel/niet? :slightly_smiling_face:

Is dit serieus?

ja?
hoezo niet dan?

De volgende keer moet je even een duidelijke titel doen voor je topic :wink:

Maargoed, ik doe eigenlijk ook alleen maar goed mijn best voor de vakken die ik nodig heb en leuk vind (en dat is geen goed voorbeeld).

En economie & maatschappij is wel een goed pakket, ik heb het ook, maar het is natuurlijk wel afhankelijk van welke vervolgstudie je wilt gaan doen.

oh, maar zijn er dan wel paketten waar je een beter beroep van kan krijgen dan andere?

(even een vraagje tussendoor, ik weet niet of je havo of vwo doet maar, is 3 havo moeilijk (+waarom?) of is 4 havo moeilijker?)

Nee. Daar heeft het echt niks mee te maken. Het enige wat verschil maakt is dat het misschien beter aansluit op je uiteindelijke studie.

Ik doe zelf de opleiding communicatie. Het is nou echt niet zo dat ik dit met een ander pakket niet had kunnen doen of beter had kunnen doen. Zelf heb ik namelijk C&M gedaan met wiskunde & economie.

(even een vraagje tussendoor, ik weet niet of je havo of vwo doet maar, is 3 havo moeilijk (+waarom?) of is 4 havo moeilijker?)[b][font=arial][color=rgb(51, 68, 102)]

[/b]

E&M is een prima pakket, net zoals de andere drie prima pakketten zijn. Er zijn topics over pakketkeuzes en over leren, dus daar kun je dit in kwijt. Voortaan mag je ook een duidelijkere topictitel maken.