Ik ben echt megaverliefd op een jongen. Hij zit twee klassen hoger dan ik. Hij weet dat ik verliefd op hem ben, dat heb ik met valentijnsdag verteld. En nu snap ik er niet zoveel meer van. Hij ‘negeert’ me een soortvan , maar hij doet wel anders. 's morgens zie ik hem sowieso in de (school)bus, maar opeens ging hij 's middags ook met dezelfde bus als ik, wat hij normaal nooit doet (er zijn meerdere bussen die langs zijn bushalte komen, en maar 1 die langs de mijne komt. 's middags is die andere bus sneller). Ook kom ik hem soms in de gangen tegen, terwijl dat voor hem een hele omweg is. Ook zeggen een paar van mijn vriendinnen dat hij heel veel mijn kant op kijkt als ik in de buurt ben (dat heb ik zelf ook wel een beetje gemerkt).
Bijv: Een vriendin vroeg of ik meeging naar buiten, gewoon een stukje lopen. We kwamen langs het rokersplein en dan zouden we via het fietsenhok teruggaan. Maar die was dicht, dus gingen we via het rokersplein terug om weer bij de ingang van school te komen. En 3x raden wie ook toen toevallig achter ons aan terug naar binnen ging.
Nog iets: Laatste schooldag examenleerlingen. Havo had als thema beestenboel en er hingen touwen aan het plafond van de aula met daaraan opblaaskrokodillen Hij zat ergens op de tafels in de aula en ik stond helemaal aan de andere kant stond. Ik zat de hele tijd zijn kant uit te kijken en volgens mij had hij dat door, want hij staarde mijn kant uit. (En verder stonden daar niet zoveel mensen, behalve dat er een paar in de hoek van de aula zaten, waarmee ik aan het praten was.) Toen haalde hij een van die krokodillen van het plafond en begon iedereen ermee de pesten door ze ermee te prikken en hij keek nog een paar keer duidelijk mijn kant uit, alsof hij wou dat ik het zag.
Een keer toen ik met vriendinnen voor de kluisjes te praten ging hij aan de zijkant zitten. Er zaten daar wel een paar vrienden van hem een paar meter verderop, maar in plaats van dat hij daarnaartoe ging, ging hij in z’n eentje daar bij de kluisjes zitten, een halve meter bij mij vandaan, om het hoekje. Ik wordt altijd heel zenuwachtig als hij in de buurt is, en toen dus ook
. Hij is heel leuk, maar hij kan ook best lomp zijn, want toen de bel ging liep hij tussen mij en mijn vriendin door, i.p.v eromheen, ook al scheelde dat hooguit een of twee meter.
Ik durf hem niet aan te spreken ofzo over wat hij nu eigenlijk van me vind, want ik zie hem eigenlijk nooit zonder zijn vrienden.
Hem whatsappen gaat ook niet, want mijn smartphone is kapot. Ik heb hem wel via whatsapp vertelt dat ik hem leuk vind en toen hebben we ook nog gewoon een beetje gepraat, maar twee dagen daarna ging mijn mobiel kapot dus ik heb niet meer met hem gewhatsappt.
Ik weet niet wat ik moet doen en ik snap het eigenlijk niet helemaal… :S ?? :bored: