tja, wat t is geen idee.

Ik ben vanaf gister ochtend erg benouwd, moet heel kort ademen
ik heb keel pijn, en oor pijn en volgens mij ook koorts want ik ben dan
koud en dan heb ik het in eens super warm. wie weet wat t is? of is het gewoon een griepje of iets?.. Alleenpast benouwd daar niet bij… ik ben verder ook niet asmatisch ofzo…

je wordt verkouden ^^’
(denk ik)

het is benauwd
benauwd kan er ook bij horen, kan gewoon griepje zijn.
Maar je vraag het hier aan meiden die daar waarschijnlijk ook helemaal geen verstand van hebben. Als je wilt weten wat je hebt kun je beter naar de huisarts gaan.

wss is het gewoon een griepje, en anders moet je gewoon je temperatuur meten (als deze aan de hoge kant is en deze houd de komende dagen nog aan dan zou je naar de huisarts kunnen gaan)

kan zo niet bedenken wat het is,
ik heb altijd een gouden regel; als het na 3 dagen niet sterk verminderd is maar hetzelfde of juist erger is geworden dan na de dokter.
Je moet die benauwdheid wel goed in de gaten houden, want dat kan gevaarlijk zijn. Mocht je denken dat je echt geen lucht meer krijgt, zorg er dan vooral voor dat je niet gaat hyperventileren. Je moet dan 3 seconden in door je neus, en 5 seconden door je mond uitademen. Het is dan moeilijk, maar je moet echt geen grote teugen lucht naar binnen happen. Dan krijg je teveel zuurstof binnen en daar wordt het erger van… [ben astmapatient, dus heb het wel eens meegemaakt x3 ]
Als het morgen niet over is zou ik in ieder geval wel ziek thuis blijven… Mocht het niet wegtrekken dan maar een bezoekje aan de dokter.
succes ermee,
x

Dankje wel, daar heb ik wat aan!
morgen blijf ik thuis, als ik het dan nog heb dan maak ik een afspraak bij de huisarts…

dat had mijn moeder ook volgens mij, in ieder geval benauwend enzo… dat was een griep die heerst mja het kan natuurlijk ook wat anders zijn ik ben geen dokter :stuck_out_tongue:

Ik had dat voor de vakantie ook, maar ik was gewoon ziek, dus dat zal jij waarschijnlijk ook wel zijn/worden. Gaat na een weekje of anderhalf wel over :]

gwn een griepje

Dankje! ik zit nu ziek thuis, lekker te liggen op de bank…

Beterschap :relieved:

dankje… :’)