Tja, wat nu?

Heee girls,
Ik ken al een tijdje een jongen en sinds 5/6 weken geleden praat ik veel met hem. Ik weet dat hij mij leuk vind (gehoord van een vriend van hem) en ik zie hem ook wel zitten. We praten sowieso elke dag wel op Whatsapp. Alleen nu is hij op vakantie. Hij is minder online en als hij onine is praat hij niet. Het gesprek moet dus echt van mijn kant komen. Zou hij op vakantie iemand anders hebben ontmoet? Ik ben best wel velegen en onzeker als het om jongens gaat. Weet iemand iets waardoor hij toch het gesprek begint? En een onderwerp dat niet zomaar dood loopt, want dat gebeurd ook best vaak zegmaar. :cold_sweat:

(Btw, voor hij weg ging op vakantie vroeg hij of we nog iets leuks zouden doen deze vakantie. Ik zei ja is goed. Alleen weet ik dus nu ook niet of dit door gaat.)

sorry dat ik misschien overkom alsof me leven er van af hangt maar ik vind hem echt leuk :flushed: :kissing:

Veeel liefs :smiling_face_with_three_hearts:

Is hij op vakantie in het buitenland? Want als dat zo is, kan het ook zijn dat hij gewoon moeilijk bereikbaar is. Misschien heeft hij maar even internet en als hij dat heeft denkt hij niet aan jou maar wil hij even snel zijn vrienden appen ofzo? En zo te zien zijn jullie nog niet heel erg lang ‘bezig’ dus ik zou me er niet zo druk om maken. Je kunt hem wel een berichtje sturen om te vragen hoe het op vakantie is natuurlijk!

Ik zou gewoon even afwachten tot hij terug is. Jongens vinden het meestal niet leuk als een meisje te makkelijk te krijgen is. Als je te vaak een berichtje stuurt kan het zijn dat hij dat irritant gaat vinden. Denk meer aan jezelf dan aan die jongen en als hij je echt leuk vind zal hij vanzelf wel iets laten horen

Inderdaad eventjes wachten tot hij terug is, en wanneer hij dan terug is kun je hem altijd appen met de vraag of jullie nog wat gaan doen :slightly_smiling_face:

Gewoon eventjes wachten tot hij terug is, als hij op vakantie is heeft hij misschien weinig internet of niet zoveel tijd. Als hij terugkomt kun je hem gewoon een berichtje sturen en vragen of jullie nog iets leuks gaan doen deze vakantie. :slightly_smiling_face:

Ik zou t niet als iets negatiefs zien dat je nu hij op vakantie is niks van hem hoort, wss is hij gewoon druk met andere dingen (geen meisjes) en heeft hij slechte wifi :wink:
No worries!
Dat hij vroeg om wat leuks te doen als hij terugkomt is mijn inziens een geweldig goed teken!!
Gewoon even afwachten tot hij terug is (y)

Hij komt vandaag thuis en we gaan wss zaterdag afspreken :smirk: :dancer: , ik laat het wel weten. Iedereen bedankt trouwens :kissing:

Aah super leuk!!
Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar het verslag :wink:

Veel plezier!

Veel plezieerrr! Ben benieuwd hoe het loopt…

Ik ooook. :upside_down_face: