Titels voor foto's op hyves!

Hee mensen!
sommige mensen hebben van die superleuke/grappige titels bij hun foto op hyves.
Bijvoorbeeld een titel en dan bij de beschrijving het vervolg van de titel!
Dus, weten jullie nog leuke titels?

xx

Ga muziek luisteren, en haal daar zinnen uit :relieved:’.

nee

uitspraken ofzo, die je ooit hebt gedaan

pff, ik heb geen hyves maar ik deed gewoon altijd namen ofzo

Alleen gister was ik met 3 vriendinnen en toen gingen we foto’s op hyves zetten, wij waren echt heel melig en toen hebben we bij elke foto de details als titel gedaan…
Op een foto zag je helemaal op de achtergrond een oranje gordijn, en die foto heet ook ‘oranje gordijn’.

Maarja, geen idee waarom ik dit vertel want het sloeg helemaaal nergens op :stuck_out_tongue:

Gewoon geen titels.
Zolang je maar niet boven elke foto engels teksten gaat zetten met:
The most wonderfull friends ever
of zo’n arrogante als:
Ik ben niet je favoriete schatje, maar wel je schatjes favoriet

dat doen 100000000 anderen namelijk al.

doe gewoon -

en bij beschrijving een mooie quote of liedje ofzo.

mijne heet meestal - of jskldjsLAP

zo’n shit weetjewel.

oja nu heet mijn foto: veerlo de pero

ik heb nu als naam
R. Squarepants in Trani

ik doe meestal gewoon mooie teksten uit liedjes ofzoo :]
of gewoon de namen van de gene die op de foto staan.

als je een foto hebt van een vriendin/vriend:

(s)he’s sexy (s)he’s hot, (s)he is everything that I’m not…

beetje bekend maarjaa.

en anders gewoon je voor+achternaam ^^

oooof gewoon:

-

de plek waar de foto is gemaakt of mensen die erop staan :stuck_out_tongue: beetje saai maar zo’n emotionele songtekst bij een hele normale foto vind ik persoonlijk een beetje dom :wink:

Beschrijving.
En dan in de beschrijving:
Titel.
of
-
of
urtdfsnklgadms;nbv
Dat soort dingen.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/i]

mmm . ik doe meestel gewoon
Hoi.
Leuk joh.
zie je mij?

ligt er aan wat er op de foto staat? XD

http://welovemooiezinnetjes.hyves.nl/

kijk daar maar=)

moet het niet zijn;
ik ben niet je favoriete schatje, maar wel je favoriet, schatje.
ik weet niet nog nooit eerder gehoort, eigenlijk.

naja ik heb meestal iets van hoi ofzo. onzin dus.
maar ik kan er niet tegen als iemand in de beschrijving een gedicht heeft staan en dat bij elke foto. of z;n slijm zinnen. enzo

dude verzin gewoon iets leuks wat bij de foto’s past.

en niet van die kut zinnetjes. of haai. of hooi.
dat is hatelijk

ze zei het wel goed, ze bedoelt : maar wel de favoriet van je schatje, dus je schatjes favoriet.

en ik weet niks haha, ik zet altijd : eline
of / of –
zoiets.

_DSC44023