Titel voor serie foto's Anorexiakliniek

Een vriendin van mij heeft een fotoreportage/serie gemaakt op Rintveld Centrum voor Eetstoornissen voor haar Afstuderen aan de Fotoacademie, van de meisjes in de klinieken en op de dagbehandeling.

Ze heeft het onderwerp anorexia gekozen met als doel, om de strijdbaarheid in ons vast te leggen op foto. Het wordt dus een boek, met alle fotos erin. Ze heeft bijv. ook fotos gemaakt bij mij thuis, van allerdaagse dingen. Van het eten op Rintveld, van de therapieën etc.

Ze gaat er een boek van laten maken, alleen ze kan niet uit de titel komen.

Hebben jullie misschien ideeën??

Kus Kirsten

Misschien goed idee om die vriendin het aan die meisjes te laten vragen, die weten er het meeste van af? komen waarschijnlijk met een beter idee dan wij.

Hm ja, dat is misschien wel zo. Maar die meiden zijn heel bang om ‘hun stem te laten horen’ zeg maar, en ze zijn héel erg verlegen en op de achtergrond. Mn vriendin en ik hebben het al geprobeerd daar, maar dr komt niet veel bruikbaars uit :frowning_face:

• wil jij mijn milkshake ?
  • TE… ( van Te Dik )
  • bijna telaat
  • maar nog steeds een mens

:grinning:

Je zoekt toch niet naar zo’n ongeloofelijk lullige naam?
Straks ziet iedereen van die kliniek dat fotoboek met zó’n naam!
Dat vind ik echt de domste namen die je maar kan bedenken …

Maargoed, zelf zou ik ook geen naam weten, waar is het boek eigenlijk voor? In de zin van mensen laten zien hoe het daar aan toegaan in zo’n kliniek? Of hoe anorexiapatienten eruit zien … ?

wil jij mijn milkshake XD daar stem ik iig op, zit tenminste nog humor in.
maar ik weet niet of de meisjes van de anorexia kliniek dat leuk vinden… ik weet namelijk niet hoe het voor hen is :wink:

Ik zit even te denken maar kan op dit moment niks verzinnen

ehm.

It’s not the solution? Or is it?

Of weetikveel wat.

Ze heeft voor haar afstuderen het onderwerp anorexia gekozen. Met als doel, om de strijdbaarheid in ons vast te leggen op foto. Het wordt dus een boek, met alle fotos erin. Ze heeft bijv. ook fotos gemaakt bij mij thuis, van allerdaagse dingen. Van het eten op Rintveld, van de therapieën etc.

^.^

één persoon, twee gezichten
vechten door dik en dun
niet zomaar een ziekte
het gevecht
eet gewoon! zo moeilijk is dat niet
niemand begrijpt het

mieschien zoiets? XD

:slightly_smiling_face:

Up

hoop

ana…

één persoon, twee gezichten
dat vind ik echt een hele mooie <3

kun je hier ook foto’s plaatsen, of mag dat niet ofzo omdat het een boek wordt ofzo, weet ik veel…?
dan kunnen we misschien meer bedenken naar aanleiding van wat voor soort foto’s het zijn…

ik zal nog even nadenken (:
als ik iets bedenk zal ik het posten :slightly_smiling_face:

moeilijk, maar idd; één persoon, twee gezichten vind ik een mooie titel [:

[i]Kijk in de spiegel en zie jezelf?

Beetje lompe naam :$[/i]

idd
één persoon. 2 gezichten

dat vind ik wel een hele mooie.