Titel voor dagboek?

```html
Hoi, ik wil graag een dagboek beginnen. Maar dan niet zo’n saaaaai dagboek waar je alleen in schrijft. Nee, ik wil juist iets creatiefs! zoiets als Ezzies Dagboek (die van Francine Oomen) vind ik heel leuk, maar zoiets als dit:

http://tinypic.com?ref=1629m4x" target="_blank">Image and video hosting by TinyPic

vind ik ook gaaf! Op de voorkant van mijn dagboek zit zo’n soort etiket waar je dan je naam in moet zetten of iets in moet schrijven. Hier wil ik natuurlijk wel iets in zetten, een soort titel voor mijn dagboek. Maar ik wil ook weer niet er saai inzetten: mijn dagboek of *naam*'s dagboek. dus, heeft iemand een leuke titel? zelf dacht ik aan deze:
-My World of Everything
-Thoughts & Things

het zijn er maar 2 en dat zijn er niet zo veel ;p
Ze hoeven trouwens niet per se engels te zijn hoor.
En als je nog ideeën hebt voor het dagboek zelf, dan hoor ik die graag!!!

XoXo!

ps: ik denk ook dat ik er niet zo heel vaak in schrijf&plak omdat dat veel tijd kost. xd tips?
pps: ik heb ook niet zoveel plaatjes om erin te plakken en ook niet echt tijdschriften om in te knippen… iemand daar tips voor?
```

voor plaatjes kun je gewoon hier kijken
http://forum.girlscene.nl/forum/school/post-leuke-plaatjes-voor-je-aankomende-agenda-75003.0.html

*Naam*´s crazy world?
En voor foto´s: Weheartit.com

ja die is ook wel leuk, my crazy world ofzo ;p thanks! en thanks voor de links met plaatjez!

maar ik zoek eigenlijk meer plaatjes van voorwerpen die ik dan uitknip. net zoals dit:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/img]

je zocht toch een naam ipv plaatjes?

onder andere ^
lees de laatste zin(nen)

up

ach so :slightly_smiling_face: sorry heb geen ideeën. Up!

Misschien als je van winkelen houd Diary of a Shopaholic? En voor plaatjes google of weheartit. En voor voorwerpen kan je misschien ook gewoon in tijdschriften, kranten of folders kijken?

ik heb al een naam nu, ik heb My Crazy World gedaan, en ik heb 100 plaatjes uit folders geknipt

Pikachu

Ah shit te laat (’: