Titel betoog, iemand inspiratie?

Hallo,
morgen moet ik een betoog schrijven over ‘De jeugd moet strenger gestraft worden’. Ik ben tegen deze stelling.
Maar mijn vraag is eigenlijk of iemand een goede/originele/leuke titel hiervoor weet? Ik ben echt inspiratieloos!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

eeeh iets met ouderwetse straffen?
“billenkoek en oorvijgen” weet niet of het over ‘huishoudelijke straffen’ gaat of jeugdcriminaliteit…

Het ligt wel een beetje aan wat voor argumenten je er verder bij hebt, maar je kan iets doen van “Jeugd strenger straffen? Begin bij de ouders!” “Laat ons met rust!” / “Laat de jeugd met rust”.

Heb niet zo veel inspiratie verder im sorry! Succes ermee. :slightly_smiling_face:

@ pinkLieve: het gaat meer over jeugdcriminaliteit, en dan vind ik dat je de jeugd niet strenger moet straffen, maar effectiever. zegmaar:P

up

‘Jeugd met steeds minder discipline? Straffen is de juiste aanpakking!’

uh, volgens mij als je een stelling hebt dan moet je er altijd voor zijn… dus eigenlijk moet je je stelling een beetje aanpassen zodat je er voor bent… want ik had oook dat ik tegen een stelling was, maar dat kon dus niet zij die vrouw >_>

Oh, nee bij ons is dat niet zo, je kan voor of tegen de stelling zijn en daar moeten we dan een betoog over schrijven.

Natuurlijk kan je wel tegen een stelling zijn! Waar ist anders een stelling voor?

Vind die billenkoek en oorvijgen trouwens wel leuk ; )

Mwah, ben er zelf ook niet goed in >.< zelf ook 1 dinsdag… alleen bij mij is het nog afwachten of ik een beschouwing, een betoog voor of betoog tegen moet schrijven… krijgen we op het blaadje als we mogen beginnen pas te zien.