Titanium... Ik ging af....?!

Hiya. (:
Ik heb gister mn neuspiercing laten zetten. :3 Yayy.
Daarna moest ik even desinfecterende zeep halen, om t zegmaar schoon te houden.
Liep de Kruidvat in, ging het alarm af. ERG beschamend. Ging ze mn tas doorkijken en mn jas afpakken.
Ook vandaag, weer naar de Kruidvat voor de make up sponge van Essence :bowing_man:(die ze overigens niet hadden, en heeft iemand hier ervaring mee?) ging WEER het ALARM af… :frowning_face:
Zo óók bij de trekpleister. Niet bij de etos btw…

Mijn (domme) vraag is nu dus: Kan dit aan mijn neuspiercing liggen?
Ik heb een titanium neuspiercing, gewoon een studje.

Somebody help? Cause ik schaam me kapot :[ :dry:

Poortjes zijn bij mij nog nooit afgegaan terwijl ik piercings in had. Dus lijkt me sterk.

Iets in je jas, een vakje van je tas, schoenen…?

Nee, heb andere kleren aangedaan, andere jas, andere schoenen en geen tas… :confused:

Iets in je zakken dan? Je hebt van die stickers, vaak zitten die ook op make up spullen, die op een bepaald moment ineens de poortjes kunnen triggeren.
Zo’n vierkante sticker met vierkante lijntjes erin zegmaar :stuck_out_tongue:
Pinpas geldt hetzelfde voor.

Bij de scapino bij mij in de buurt halen ze de schoenen over een plaat op de toonbank heen, zodat t alarm niet meer afgaat, misschien moet je jezelf daar eens overheen rollen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb in vele detailwinkels gewerkt en het zit meestal toch wel in je jas. Meestal komen de jassen dan van de C&A, maar niet altijd. Aan de zijkant, ergens op de hoogte van je heup zit een lang vierkant dingetje… (weet niet zo goed hoe ik t moet omschrijven:P) die moet je er gewoon vanaf knippen. Denk niet dat het van je piercing afkomt.

Van die alarmstickers inderdaad, zit heel vaak in Action dingen (ondergoed, kleding etc) en ook de C&A heeft dit vaak in kleding zitten. Ik had eens zo’n sticker in de zak van mijn nieuwe jasje zitten, nooooit te vinden dus! :stuck_out_tongue:

Oh… Gevonden i guess. Ik heb kleren gedragen van de C&A waar inderdaad nog stickers aanzaten… Dom…
Thankyou all. (:

Ja die bedoelde ik inderdaad! :stuck_out_tongue:

Ik had dat in de portemonnee van de hema zitten. Ook helemaal verborgen in een vakje. Hij ging in het begin niet af, maar na een paar maanden wel bij verschillende winkels.

Nou ik heb dat bij de Trekpleister gehad.

Ik had mn tas af, mn jas uit, horloge af, ringen af, oorbellen uit, schoenen uit

in mn kleding zat niks waardoor het af kon gaan

en toch ging het alarm af

die man deed net alsof ik wat gestolen had pff

kortom het hoeft niet aan je piercing te liggen

Je kan echt opeens hebben dat oude beveiligingsetiketten gaan piepen. Ik heb zowel een keer met een broek als met een tas gehad dat ik al ja-ren probleemloos door de poortjes liep, en ze dan ineens van het ene op het andere moment op heel veel plekken gingen piepen. Check al je kleren en tas dus even op van die dikke stickers, voor dragen verwijderen etiketten en zo. Volgens mij kan een titanium piercing nooit zoiets aanzetten (hoewel… Je hebt van die mensen die uit zichzelf altijd die dingen laten piepen hè… Haha, nee, dat zal wel niet :wink:).

Zou rot zijn voor mij als titanium af zou gaan. Heb titanium implantaten in mijn kaak voor rest van mijn leven. Nooit meer rustig winkelen of vliegen :wink:

Had ik ook een keer met een winterjas, het was al de 2e winter dat ik hem droeg en liep de Inno binnen… Gaat opeens dat alarm af, terwijl ik de winter ervoor toch echt niet altijd heb binnen gezeten! was echt super raar! Maar inderdaad ook een jas van de C&A! ;p

Ooooh ja inderdaad die dingen in je jas! Ik knip ze er altijd gelijk uit, zo genant als het alarm afgaat!

Komt omdat door temperatuurverschillen die magneetjes weer aan kunnen gaan. Toen tijdens de extreme kou heb ik vaak klanten in de winkel gehad waarbij het alarm afging door die magneetjes.