Titanic 3D

wat vonden jullie ervan?
Ik vond het jammer dat ze er ook een 3d-versie van gemaakt hebben, ze vragen dan 2 euro extra geld om 3d-brilletjes te betalen en die film is in het origineel nooit gemaakt met als bedoeling er een 3d-versie van te maken dus was het ook niet echt een 3d-film. Een 3d-film wordt gemaakt met 2 verschillende camera’s en de film zelf is gemaakt met (bij wijze van spreken) 1 camera dus zo hebben ze nooit de juiste 3d-beleving kunnen nabootsen, haha sorry voor de lange uitleg, ik heb het me nochtans niet beklaagd want die film is en blijft zalig :slightly_smiling_face: jullie mening?

Ik ga er zaterdag naar toe! :grinning: Ik heb de film alleen nog maar in stukjes gezien. :’)
Geen idee waarom

Ik hoef hem echt niet te zien, het verhaal ken ik toch al en het is alleen in 3d dusja… Niks bijzonders haha!

Niks voor mij, en ik ben het ook eens met wat je zegt. Ik zie liever een 3D film die ook echt in 3D gefilmd is.

Ik ga er puur heen, omdat ik toevallig laatst dag wat jammer dat ik titanic niet in bios had gezien vroeger, maar toen was ik jong en nu heb ik de kans haha :grinning:

Ik hou sowieso niet zo van 3D films. Maar toch ben ik gisteren Titanic 3D in Antwerpen gaan bekijken, en ik vind het geweldig! Titanic is natuurlijk sowieso al een geweldig verfilmd verhaal (en een jonge Leonardo DiCaprio is ook niet verkeerd), maar ik vind in deze film de 3D effecten een goede toevoeging in tegenstelling tot andere 3D films. Voor mij was het geslaagd!

Leonardo Di Caprio in 3D <3

Ik krijg altijd hoofdpijn van 3D :’)

maar is het dan gewoon dezelfde film en alles maar dan in 3d?
of hebben ze alles overnieuw gefilmd?

Wat denk je zelf? :'D

haha geniale reactie :")

Het lijkt mij wel leuk om hem in de bios te zien, maakt niet uit of het 3D is… Ik was ook nog veel te jong toen hij voor het eerst in de bios was ;o

Ja en Leonardo DiCaprio en Kate Winslet hebben ze 10 jaar jonger gemaakt.

Werkelijk…?

Ik heb mijn vriend nu zo ver dat hij mee wil :'D

dat 3d stelt niks voor.
ik vind het stom dat ze film opnieuw draaien maar dan in 3d
ik vind 3g trouwens vreselijk. helaas dat veel film nu alleen nog maar in 3d zijn

Ik heb eigenlijk niet veel 3D effecten gezien in de film, behalve de ondertiteling steekt er een beetje uit. Maar je kan perfect zonder bril kijken als je Engels kan verstaan.

ik heb gehoord dat ie 3 uur duuurt ?

194 minuten. Dus dat is 3 uur en kwartier ja. Maar als je de film aan het kijken bent, heb je dat helemaal niet door hoor. Ik heb de Titanic al zó vaak gezien, en nooit problemen mee gehad.

oh okee ! (:

Gaat zo moeilijk met me bril x)