Titanic 2 [?]

Vandaag heb ik de trailer van de film Revolutionary Road op Youtube gekeken.
Sommige zeggen dat deze film eigenlijk titanic 2 is.

Klopt dat?

ik heb geen idee. maar het lijkt me toch niet dat er een vervolg op titanic komt, want dat heeft al een eind zeg maar …

het leven onder water met in de hoofdrol: leonardo diCaprio.
lijkt me niet.

maar ik zal eens even op youtube kijken

ik heb ff gekeken. dat zag ik op tv. Maar dat is geen titanic 2, hun spelen alleen samen in een film omdat ze zo goed samen konden spelen vonden ze.

Het is idd geen Titanic 2. Het is een andere film, maar wel met het ‘perfecte-liefdes duo’: Leonardo diCaprio en Kate Winslet :slightly_smiling_face:

Ja het is idd een andere film.
(ik heb effe gegoogle)

het zou onmogelijk zijn want leonardo is dood en het schip is onderwater…dus kan je het geen titanic noemen

titanic met krabpeople in de hoofdrol :astonished:

Gewoon dezelfde mensen in de hoofdrol. Vind ze wel leuk samen!

♫♪craaaabpeople♫♪

Revolution road gaat over de titanic mr is niet titanic 2.
revolution road is een aparte film waar ze al wel bij elkaar zijn en het is de titanic 2 alleen zo mogen ze het niet noemen want het gaat niet over de titanic mr wel over leo && Rose
x

Als ze nog een keer onderwater gaan vinden ze Jack in een ijsblokje en gaan ze hem ontdooien en dan word hij weer levend en gaat hij Rose zoeken mr dan komt hij erachter dat Rose dood is.

Dus ooit gaat het wel verder ik denk dat revolution road het goede afloop is van de titanic dus niet zinken enz.

Revolutionary Road is een HELE andere film, alleen met dezelfde hoofdrolspelers als in titanic. Titanic krijgt echt geen tweede film. Het is een klassieker omdat hij doodgaat, als je hem weer laat leven is alles verpest T.T dan is het niet meer zielig… xD

het heeft helemaal niks met de titanic te maken. het is echt een hele andere film/verhaal
Titanic speelt zich af in 1912
Deze film in 1955
In de titanic heetten ze Rose en Jack
In deze film heten ze Frank en April

Het zijn gewoon alleen dezelfde 2 acteurs samen in 1 film, verder niks…

AAHAHAHAHAHAHAHA
ooooh waar had ik dat eerder gehoord

Lijkt me sterk. Volgens mij kan een schip maar een keer zinkenxD

Ik had een x zo’n trailer gezien van Titanic 2, maar dat was nep :frowning_face:

http://nl.youtube.com/watch?v=7iOuYkbrx4w
deze zeker?

ahahhaha dat is zo nep x]
zie je ineens zo’n ijsblok liggen in het water en daar zie je dan Jack in liggen.

zo hilarisch x]

als we het zo gaan bekijken kan spongebob ook een vervolg op de titanic zijn. oke ik ga bullshit praten

dan is Octo die jongen /ik kan niet op de naam komen ;p
en Sandy is Rose.

hahaha ik zie het al voor me.