Tired of everything

Jullie denken vast: ‘Alweer zo’n deprimerend probleem.’
Naja, een simpele zin en jullie begrijpen me,
‘I’m tired of everything, tired of breathing, tired of thinking, tired of feeling.’
Ik filosofeer al een heel tijdje over wat de betekenis van ‘leven’ is.
Je wordt geboren, groeit op, gaat naar school, gaat studeren, gaat werken, vind een man, gaat trouwen, krijgt kinderen, word oud, gaat dood. Allemaal ‘fases’ van leven… ‘Why do the people who want to live so badly, die early, and the people who want to die so badly, commite suicide, or live on?’
Waarom kunnen deze mensen niet worden verwisseld?
Ik zie geen betekenis meer in het leven…
Vroeger dacht ik altijd dat het leven net als een film is…

Ok.

Je kijkt nu alleen naar de fases van het leven. En dan naar de negatieve dingen. Maar je kan ook naar de leuke dingen kijken. In elk klein dingetje zit wel iets leuks. Als je huiswerk af is, als je lekker hebt gegeten, als er een mooie lucht is, als je naar konijntjes kijkt, dan geeft dat een fijn gevoel (bij mij tenminste). Dus het leven is niet betekenisloos, alles heeft juist een betekenis :wink:

Vroeger had ik dit ook. En ik heb hier maar een tip voor: niet over nadenken. Als je merkt dat je gaat piekeren dan ga je andere dingen doen waardoor je afgeleid word.

:pensive: DOE DAN IETS WAT JE LEUK VIND!

jesus zeg, ga dan gewoon reizen , alleen maar dingen doen die je gelukkig maakt.

life is about happiness.!

But what makes me ‘really’ happy?
True happiness is hard to find you know…

Maar ik heb het de hele tijd T.T

hahaha

en @ ElectricAnn(?) ik zag op je profiel dat je 13 bent? beetje vroeg om je bezig te houden met midlife crisis problemen, denk je ook niet?

Ga dan weg van de computer, ga met vriendinnen naar de stad,naar de bioscoop ofzo en maak wat van je leven! :dancing_women:

Oke sorry nu even serieus. Ik bedoel te zeggen dat je beter leuke dingen kan doen en er wat leuks van te maken dan achter je computer na te denken over hoe je oud word en doodgaat, toch?

Ik ben vriendloos, ik had eerder 2 topics geopend, over mijn problemen/leven etc.
Ik post ze later wel hier I guess.

Er is niks grappigs aan O.o Het heeft niets met leeftijd te maken, het is maar wat je allemaal hebt meegemaakt, ik voel me ook veel volwassener.

Kun je je niet meer herinneren hoe blij je je voelt als je heel hard met iemand moet lachen? Of hoe heerlijk het gevoel is als je een ontzettend lekkere maaltijd hebt gehad? Of die fijne warmte van de zomerzon?

Al die kleine aspecten die je van die fijne gevoelens geven beschrijf je helemaal niet in je fase-plan. Dit soort kleine dingetjes maken het dat je iedere dag wel ergens blij van wordt.

En als je zoiets hebt van ‘ik word dat nergens van’ is dat misschien een reden om er juist naar te gaan zoeken. In plaats van in het negatieve leven.

De laatste keer dat ik heb gelachen, is een eeuwigheid geleden. Die lach was niet echt. Ik smaak niets meer bij maaltijden die ik eerst heerlijk vond, die kleine aspecten van ‘fijne gevoelens’ gaan mee in je graf.

Misschien kun je een teamsport kiezen en eventueel om hulp zoeken over je prolemen? Misschien is een teamsport een grote stap, maar zo maak je grote kans een band te krijgen met iemand of meerdere mensen. (:

Ik zit nu in de problemen, en ja, Bureau Jeugdzorg is bezig, maar het schiet niet op. Valse beloftes, Tch.

Weet je, ik herken mezelf daar echt helemaal in.

So what dat die mee je graf in gaan? Het is toch leuk zolang het leuk is?
Seriously, je kan er toch het beste en leukste van maken?
Je bent nog geen 90, je hebt nog ENORM lang de tijd om op pad te gaan, uit te gaan, met mensen leuke dingen te doen, reizen, studeren.

Als je dat ‘‘iedereen gaat dood en de wereld is stom’’ idee nou even van je af zet. Kun je misschien wat meer kijken naar wat er nog meer is.

Hier zie je een stukje van mijn ‘problemen’. (er speelt meer nu…)
http://forum.girlscene.nl…elen/list_messages/179167
Ik had ook nog zo’n ander topic, alleen die vind ik niet meer.

leven draait om voortplanting. In de tussentijd kan je nog leuke dingen doen, klaar.

Dat zeg ik toch ook niet? -.-

But it’s true that the world will be destroyed, mankind will sooner or later be the destruction of everything.