Tiramisuvlaai

Ik heb vandaag eindelijk m’n rijbewijs gehaald en wil morgen een lekkere taart of vlaai halen. Nu zag ik dat Multivlaai tiramisuvlaai heeft. Tiramisu vind ik heel lekker en ik had laatst ook tiramisu-ijs en dat vond ik ook lekker. Maar ik weet nu dus niet of ik die tiramisuvlaai zal lusten. Want een van de ingrediënten is koffiebavarois en in tiramisu is koffie niet zo overheersend qua smaak (ik zag die vlaai om kwart over 6 vanavond dus toen kon ik niet meer bellen naar de Multivlaai). Ik zou dus graag willen weten of een van jullie ooit wel eens deze vlaai gegeten heeft of een andere tiramisuvlaai met koffiebavarois en of jullie deze lekker vonden en of de koffiesmaak heel/te overheersend was of niet :stuck_out_tongue:.

Dit is de link van die tiramisuvlaai van de Multivlaai:

http://www.multivlaai.nl/tiramisuvlaai

Verplaats naar food & sport

Ik hou van tiramisu! Ik wil ook wel weten of het wat is (nou eigenlijk zou ik het gewoon kopen als ik het in de winkel zag!).

ik heb die vlaai altijd op m’n verjaardag, ik vind m altijd hartstikke lekker en zeker een aanrader! Ik heb nooit last gehad van de koffiesmaak, tis me eigk nooit opgevallen XD. Ik denk dat je het wel zal lusten.

Ik heb dat een keer gehad, was echt super lekker, hoewel echte tiramisu natuurlijk lekkerder is :stuck_out_tongue: maar ligt er ook aan waar je hem vandaan hebt, bij elke bakker smaakt ie anders.

Wat de boer niet kent, dat vreet 'ie niet… Wat een aanstellerij.

Gewoon kopen.

Gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens!