Tips?

Hoi!
Er zal vast al wel een ander keer een topic hiervoor aangemaakt zijn, maar ik kan het niet vinden dus maak een nieuwe aan! Sorry als mensen hier last van hebben.

Ik heb geen verstand van buikspieren en hoe je lichaam met vet om gaat. Ik weeg 61/62 kilo en ben 1.72. Ik ben in 4 maanden nu 6 kilo kwijt, omdat ik erachter kwam dat ik glutengevoeligheid heb en heb dus mijn eetpatroon flink moeten aanpassen. (Ik weet nu 's ochtends bakje yoghurt met fruit, op school 5 rijstewafels met pindakaas en 3 wortels. Soms nog een appel. Maar het is echt goed als je wilt afvallen!)

Ik ben blij met mijn lichaam, alleen zou graag een strakkere buik willen en wat minder aanwezige love handels (volgens mij wilt elke vrouw dit wel).
Een buikje is altijd een probleem geweest, alleen ik wil nu de uitdaging wel aan gaan.

Ik vraag me alleen af, of elke dag buikspieren doen, wel te zien is over 4 maanden (zomervakantie!!!). Ik heb wel vet op mijn buik, maar nou ook weer niet gigantisch veel (2 cm ofzo? Onder m’n borsten ook zo’n laagje). Je ziet alleen dat mijn buik niet strak is. Het is een beetje deukjes verhaal.

Verder volleybal ik 3x in de week. Hardlopen is een optie, maar dan raak ik ook mijn borsten en billen kwijt en daar ben ik juist wel tevreden over!
Heeft iemand tips of handige oefeningen?

Verder, weet iemand nog een goede oefening voor die vetbultjes aan de binnenkant van je bovenbeen? Hihi het is echt weer zo’n vrouwendingentje maar ik irriteer me er ontzettend aan!

Voor je buikspieren kun je crunches, situps, leglifts, you name it doen. Als je buikspieroefeningen googlet kom je al een heel eind.
Voor je benen zijn squats en lunges heel goed. Als je niet weet wat dat zijn; Youtube!
Als je gaat hardlopen raak je echt je borsten en billen niet kwijt, dan zul je dat wel op heel hoog niveau moeten gaan doen. Kun je dus met een gerust hart proberen! En als je de komende vier maanden heel regelmatig buikspieroefeningen gaat doen kan ik je garanderen dat je resultaat ziet.

Blijkbaar moet alles tegenwoordig vier vaste topics dus hier moet wss ook een slotje op.
*ja, ik ben chagri*