Tips?

Hoii allemaal,

Ik heb een beetje een “probleem”.
Ik ga namelijk vanavond de stad in met
een “bijna” verkering en zn vrienden gaan
ook mee dus ben ik het enige meisje zegmaar.

En ze zijn ook allemaal een stuk ouder; ik 14 zij 17/18 enzo,
maar nu was mijn vraag of jullie misschien tips hadden
om een beetje een goede indruk te maken op zijn vrienden?

xx

Be yourself.

^^ That one.
En wat maakt het uit dat ze ouder zijn?

Gewoon jezelf zijn inderdaad (:

@JeukAanMeBallen dat dat nogal verschilt met hoe ze zijn, jongens van 14 zijn vaak heel kinderachtig

als jij het maar gezellig heb wat maak de leeftijd dan uit?
hoezo zou je een goede indruk moeten maken?
wees je zelf en dan laat je vast ook een betere indruk achter dan dat je nep gaat doen

Maar daarom is het toch chill dat ze ouder zijn, bedoel ik.

Waarom vraag je anders niet een vriendin mee, dat is vaak al een stuk makkelijker.

Hahah ooh dat had ik ook. Het was gelukkig maar heel even, want we gingen een kadootje halen voor iemand (ik was uitgenodigd omdat ik ‘bijna verkering’ was).

Gewoon jezelf zijn joh :slightly_smiling_face: en het je maar laten overkomen, beetje meepraten enzo. Waarschijnlijk zullen ze je wel dingen gaan vragen & wees ook geïnteresseerd in hun.
Ik heb het idee dat ze het al snel goed vinden als je gewoon aardig bent en een beetje om hun humor kan lachen :stuck_out_tongue: Vooral niet gaan zeuren of klagen!

Ik had dan wel het voordeel dat ik die jongens wel aardig goed kende, maar het is toch anders.

Trakteren op een biertje :stuck_out_tongue: Doet het altijd goed haha

Ik zelf kan het met jongens altijd heel goed vinden en voel me wel thuis bij ze, als het gewoon vriendschappelijk is, dus doe gewoon wat je altijd doet en dan komt het vast goed meid.

gewoon jezelf zijn! :slightly_smiling_face: en niet ‘stoer’ gaan doen ofzo, omdat hun ouder zijn… nja als je date met een jongen die wat ouder is zal je wel niet zo kinderachtig zijn dat je nog stoer wil doen trouwens :stuck_out_tongue: haha…

Het komt wel goed als je gewoon je zelf bent :grinning: veel succes en plezier iig! Laat even weten hoe het was!